De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro
Ghid: „Cum te poti baza pe CRM in respectarea normelor GDRP”

Ghid: „Cum te poti baza pe CRM in respectarea normelor GDRP”

Mai mulţi clienţi şi prospecţi ne-au întrebat în ultimele luni despre cum se pot baza pe CRM în respectarea normelor GDPR (Regulamentul General de Protecţie a Datelor Personale) care intră în vigoare din mai 2018. Răspunsul este simplu: demersul de adoptare a GDRP este practic imposibil fără ajutorul unui sistem CRM profesional. Mai mult, CAS CRM implementat de Synergizer Business Solutions integrează la nivel de design elemente de confidenţialitate şi securitate, deoarece legislaţia germană cu privire la protecţia datelor personale a fost extrem de riguroasă şi înainte de apariţia GDPR.

Citeste mai mult
De la bun la grozav: Cum să faci tranziția la un proces profesionist de ofertare

De la bun la grozav: Cum să faci tranziția la un proces profesionist de ofertare

În acest ebook voi analiza în detaliu o parte a procesului de vânzări cu importanță majoră în succesul oricărei companii și anume ofertarea. În majoritatea companiilor importanța fluxului de ofertare este foarte mare și modul de gestionare a cererilor de ofertă poate influența categoric vânzările și implicit profitabilitatea.

Citeste mai mult
Cum să ai fluxurile companiei tale personalizate în CRM

Cum să ai fluxurile companiei tale personalizate în CRM

Toate aplicațiile CRM permit anumite customizări cum ar fi modificarea utilizatorilor sau drepturilor utilizatorilor, adăugarea unor opțiuni în liste sau ascunderea unor opțiuni din interfață însă există diferențe semnificative în ceea ce privește nivelul până la care o aplicație permite customizarea fluxurilor afacerii în afara modului de lucru standard. Află mai multe despre acest nivel în funcție de tipul de CRM.

Citeste mai mult
Broșură prezentare funcționalități noi ale CAS genesisWorld x9

Broșură prezentare funcționalități noi ale CAS genesisWorld x9

Din broșura de prezentare CAS genesisWorld x9 vei afla mai multe detalii despre funcționalitățile noi din versiunea x9 precum Fan Portofolio, capabilități offline extinse, consola de management facil AppDesigner si multe altele.

Citeste mai mult
Vârf de sezon? Află soluția CAS pentru valul de solicitări!

Vârf de sezon? Află soluția CAS pentru valul de solicitări!

Salvează ebook-ul și vei afla cum poți să folosești modulul helpdesk integrat în CAS genesisWorld pentru a gestiona eficient solicitările de suport chiar și în perioadele de vârf de sezon. Găsești, în cele 13 pagini ale ebook-ului, 10 capturi de ecran și multe idei de îmbunătățire a activităților ce vin din experiența noastră de implementare.

Citeste mai mult

Demo CRM

Incearca gratuit CAS CRM

Newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru cele mai noi articole de business.