De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro

Synergizer CRM Academy: Excel sau CRM? Cum poti fi mai bun in gestiunea relatiilor cu clientii.

Synergizer CRM Academy: Excel sau CRM? Cum poti fi mai bun in gestiunea relatiilor cu clientii.
Excel este o invenţie grozavă! Cei mai mulţi dintre noi folosim Excel in activitatea zilnică. Este o soluţie flexibilă, relativ ușor de folosit, multifuncțională, cu costuri reduse care ne permite să rezolvăm o mare parte dintre provocările zilnice.
Fiind o soluție la îndemână, multe dintre companiile din Romania o folosesc și pentru managementul relației cu clienții:
  • Echipa de marketing face liste de distribuţie, campanii de promovare si rapoarte detaliate cu rezultatele muncii lor.
  • Vânzătorii îşi construiesc liste cu clienţii, cu potenţialii clienţi, le colorează în funcţie de răspuns, scriu rapoarte de activitate, verifică preţurile de listă ale produselor, creează ofertele personalizate şi aşa mai departe.
  • Management de proiect: listă de proiecte, listă de resurse, listă de activităţi, costuri și multe altele.
  • Service/Helpdesk: liste cu produse în garanţie sau postgaranţie, devize de lucrări, calcul de ore lucrate și piese consumate etc.
Când popularitatea sistemelor CRM a început să se facă simțită, am început să aud din ce în ce mai des întrebarea: Ce poate face un CRM mai mult decât fac eu deja cu tabelele create de mine în Excel după nevoile mele? Răspunsul depinde de mai multe elemente dintre care cele mai importante sunt:
  • Mărimea companiei
  • Numărul utilizatorilor
  • Modelul afacerii
  • Complexitatea fluxurilor de lucru
  • Nevoile de previziune și raportare
Pentru cele mai multe companii mici, cu 3-5 angajați sau chiar companii ceva mai mari dar cu un model al afacerii foarte simplu sau cu interacțiuni reduse cu clienții fără să aibă nevoie de rapoarte prea sofisticate sau de previziuni exacte, implementarea de CRM nu este necesară. Aceste companii își pot desfășura activitatea destul de bine în Excel.
De la un anumit nivel de mărime sau pentru companiile cu fluxuri de lucru complexe, unde este foarte importantă previziunea și / sau raportarea, utilizarea foilor de calcul pentru managementul relației cu clienții devine anevoiosă, consumă mult timp și implică riscuri mari pentru afacere. Descarcă E-Book-ul pentru a citi analiza completă.
 
4 + 1 =
Trimite Mesaj

Demo CRM

Incearca gratuit CAS CRM

Newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru cele mai noi articole de business.