De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro
Beneficiile unui CRM pentru o companie sunt semnificative, chiar daca vom prespune cad oar o parte din obiective propuse sunt atinse. Returul pe investitia intr-un CRM il reprezinta  suma veniturilor suplimetare la care utilizarea acestuia contribuie, dar si sumele economisite din optimizarea activitatilor.   

In ceea ce priveste veniturile, returul vine din diverse categorii cum ar fi: venituri incrementale, cresterea marginilor, cresterea productivitatii.  In plus fata de aceste beneficii cuantificabile, exista si o serie de beneficii soft (mai sificil de cuantificat) cum ar fi: 
  • cresterea loialitatii clientilor pron oferirea de servicii mai bune, 
  • reducerea ciclului de vanzare prin cresterea nivelului de automatizare al activitatii agentilor, 
  • un process decizional mai bun prin accesul in timp real la o informatie corecta,etc.
Pe scurt, solutia CRM contribuie la:
  • o executie disciplinata
  • cresterea nivelului de automatizare
  • o informatie de buna calitate livrata rapid.    

Toate aceste beneficii sunt insa conditionate de instalarea unei solutii CRM cu adevarat integrate si de asigurarea unor servicii de implementare a solutiei combinate cu servicii de consultant de business. 

Cresterea veniturilor 
Solutia CRM poate sustine cresterea veniturilor prin:
  • cresterea numarului de clienti gestionati de fiecare membru al echipei (automatizarea proceselor reduce timpii alocati de agent pentru activitati care nu sunt direct productive)
  • o mai buna calificare a leadurilor si oportunitatilor pentru a creste sansele de semnare (generarea unui scor pentru fiecare lead/oportunitate pe baza unor criterii de calificare) 
  • scurtarea ciclului de vanzare prin programarea si automatizarea unor activitati din procesul de vanzare
  • scaderea numarului de oportunitayi pierdute printr-o mai buna evaluare a statusului fiecarei oportunitati si implementarea de masuri corrective in timp util. 

Reducerea costurilor

Solutia CRM are un rol important in reducerea efortului neproductiv si inefficient care costa business-ul timp pretios si multi bani. Un exemplu de reducere a costurilor il reprezinta reducerea costurilor de achizitie a clientilor prin eficientizarea procesului de vanzare, gestionarea de campanii de marketing cu mai multi destinatari, personalizarea mesajelor de promovare catre diferite grupe de clienti, etc. O sursa semnificativa de economii o reprezinta personalul alocat pentru realizarea rapoartelor, rapoarte care in cazul unui CRM sunt generate cu effort minimal de catre fiecare utilizator. 

Cresterea marginilor 

Unul din beneficiile unui sistem CRM integrat il reprezinta capacitatea acestui ade a oferi o imagine completa asupra clientului si asupra istoricului interactiunii cu acesta. Aceste informatii pot da indicii clare despre preferintele clientului, conditiile comerciale in care au fost posibile tranzactiile anterioare, dar si comportamentul lui, reactia la campaniile de promovare. Toate acestea cresc sansele vanzarilor suplimentare, vanzari pentru care costurile sunt evident mai mici si, implicit, marginile mai mari. Scaderea ciclului de vanzare inseana costuri mai mici (salariale si operationale) pentru inchiderea unui contract, ceea ce duce de asemenea la margini mai mari. 

Identificarea si eliminarea blocajelor operationale

Un alt beneficiu al implementarii unei solutii CRM il reprezinta identificarea blocajelor in procesele operationale.  Aceste blocaje sunt identificate in general in etapa de analiza in vederea implementarii, moment in care se fac si propuneri pentru eficientizarea si optimizarea acestor procese. Principalul efect este cresterea vitezei de raspuns la cerintele pietei in general si ale clientilor in particular, cu implicatii in toate celelalte beneficii.  

Cresterea satisfactiei clientilor si, implicit, a loialitatii 

Prin utilizarea constanta si consistenta a unui sistem CRM, datele accumulate despre clienti vor ajuta la intelegerea mai buna a segmentului tinta de clienti si, implicit, si a nevoilor acestora. Aceasta va conduce la personalizari ale ofertelor si atngerea nivleului de asteptari ale clientilor. In plus, automatizarea proceselor, posbilitatea de a programa anumite activitati, vor reduce numarul de intarzieri/omisiuni in livrare pe parcursul ciclului de vanzare si imbunatatind perceptia clientului relative la profesionalismul companiei. 

Contacteaza-ne acum la 021.22.22.554

Intra in legatura cu un consultant CRM chiar acum!

Demo CRM

Incearca gratuit CAS CRM

Newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru cele mai noi articole de business.

https://www.high-endrolex.com/45https://www.high-endrolex.com/45