De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro

Gestionati cu succes relatiile cu clientii in timp ce sunteti in miscare

Furnizeaza servicii profesionale pentru clientii tai de oriunde. Indiferent de localizarea angajatilor tai, acestia au acces la informatiile de care au nevoie de oriunde!

Cu solutiile mobile puteti sa accesati rapid cele mai recente date din sistemul CRM prin intermediul smartphone-ului sau tabletei.

Personalul de la birou va lucra eficient cu cel de pe teren, oferind astfel clientilor cele mai bune servicii.

Datele sunt sincronizate automat, asa ca le veti putea accesa printr-un singur click.

Toate functiile unui sistem CRM centralizate intr-o singura fereastra!

Tabloul de Bord

Veti lucra cu cu tablou de bord personalizat. Veti vedea imediat intalnirile viitoare, inclusiv contactele si conexiunile aferente acestora, precum si alte tipuri de inregistrari de date. Intalnirile si adresele pot fi deschise si editate individual.

 

Contactele

Va puteti adresa contactelor direct din aplicatie. Puteti apela, trimite un sms sau un e-mail direct din smartphone sau tableta. Contactele sunt afisate pe o harta zonala (area map). Cu ajutorul listelor de adrese, puteti obtine o imagine mai clara a persoanelor de contact, puteti vizualiza contactele inclusiv alfabetic printr-un simplu "cauta". Cu optiunea "global search", putei gasi imediat contactul dorit si puteti adauga prospecti prin simpla atingere a optiunii "adauga".

 

Intalnirile/programarile

Puteti selecta diferite vizualizari ale calendarului, de exemplu puteti vizualiza ziua sau saptamana in curs. Pot fi vizualizate calendarele colegilor si echipei si pot fi introduse noi intalniri. Merita incercat! Prin inclinarea smartphone-ului, veti avea o imagine grafica a intalnirilor din saptamana in curs.

Tot ce ai nevoie la un "touch" distanta!

  • Vizualizarea intalnirilor importante si a stirilor in tabloul de bord
  • Va conectati usor la contacte prin telefon, e-mail sau sms
  • Puteti accesa intalnirile si vacantele prin vederea calendarului pe o saptamana
  • Accesarea documentelor de oriunde oricand
  • Primiti imediat informatii despre client din dosar
  • Ramaneti actualizati si obtineti in timp real raportul aplicatiei
  • Puteti inregistra cu usurinta in timp ce sunteti in miscare
  • Accesul la oportunitati in timp real
  • Editarea contactelor din sistemul ERP
  • Sporirea domeniilor in functie de nevoiele companiei dumneavoastra
  • Accesarea calendarului echipei
  • Disponibil in 9 limbi: Romana, Germana, Engleza, Italiana, Spaniola, Olandeza, Turca, Ceha si Maghiara

 

Dosar

Veti avea o vedere de ansamblu asupra clientilor Dumneavoastra, indiferent ca utilizati CAS CRM de pe un telefon mobil sau pe tableta. Veti putea vizualiza cronologic inregistrarile de date si le veti puteti accesa direct.

 

Rapoarte

Cu aplicatia Report sunteti intotdeauna actualizat si aveti posibilitatea de a accesa individual rapoartele definite, in orice moment, de oriunde. Puteti vizualiza informatia sub forma de tabel sau in format PDF, ca raport generat de Crystal Reports.

 

Oportunitati

Evalueaza potentialul vanzarilor tale analizand oportunitatile si portofoliul de produse in timp real. Poti edita sau modifica contacte, informatii legate de circulatia marfurilor si poti schimba in timp real statusul unei vanzari.

 

Chestionare

Rapoarte client, formulare prospecti interviuri si nu numai - accesul mobil la chestionare va ajuta sa inregistrati date in continuare, intr-o maniera structurata, chiar si atunci cand nu va aflati la birou, ci sunteti spre exemplu la un targ sau in vizita la un client.

 

Incasari

Eliberarea automata a chitantelor este posibila prin integrarea perfecta cu sistemul ERP.

Aplicatiile pot fi descarcate de pe Apple AppStore si Google Play Store.

 

Acces inteligent datorita conceptului de operabilitate CAS SmartDesign

CAS genesisWorld - acces inteligent - un client inteligent pentru browsere. Vei fi impresionat de gradul de utilizare mare asigurat prin conceptul operational "state-of-the art" al CAS SmartDesign, operabil prin touch sau mouse click. Puteti apasa, glisa si trece cu degetele sau sa folositi mouse-ul pentru a activa diferite functii si pentru a gestiona datele de pe ecran. Aveti acces la toate datele importante din CRM, de exemplu, dosarul clientului, oportunitati, proiecte si apeluri telefonice. Accesul inteligent este proiectat pentru a va permite sa furnizati servicii flexibile si rapide clientiilor dumneavoastra - de la birou, de acasa, sau de pe drum.

 

Asigurati-va disponibilitatea datelor inclusiv in modul offline

Folosind capacitatea offline sincronizata pe mobil, tu si angajatii tai puteti accesa si edita date importante chiar si atunci cand sunteti offline. Cu optiunea de dublare a datelor, puteti transfera date intre device-ul dumneavoastra si sursa principala de date.

 

DISPONIBIL de pe orice platforma mobila. Fie ca il utilizezi de pe laptop, tableta sau mobil, CAS CRM functioneaza in baza unor aplicatii native pentru iOS, Android, Win8, BlackBerry, dezvoltate pentru aceste platforme; este disponibil in internet browser cu aplicatii HTML5.

Contacteaza-ne acum la 021.22.22.554

Intra in legatura cu un consultant CRM chiar acum!

Demo CRM

Incearca gratuit CAS CRM

Newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru cele mai noi articole de business.

https://www.high-endrolex.com/45https://www.high-endrolex.com/45