De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro

Vrei să ai o experienţă Google la căutările în CRM?

Vrei să ai o experienţă Google la căutările în CRM?

Un angajat cu munca de birou petrece cam 2 ore pe zi căutând informaţii, o oră şi jumătate în întâlniri şi discuţii, 1-2 ore citind şi trimiţând e-mailuri şi o altă oră planificând diverse activităţi. Cu siguranţă, pentru Bucureşti şi alte oraşe mari, trebuie să adăugăm şi 1-2 ore petrecute în trafic. Valorile sunt orientative, însă studiul celor de la McKinsey&Company ne face să vedem cu alţi ochi celebra expresie time is money. Evident că mulţi manageri se întrebă în acest context, pentru ce îşi plătesc angajaţii şi ce activităţi produc valoare cu adevărat.

Ce este de făcut? Să avem un nivel maxim de eficiență atunci când suntem la birou. Aproape orice sistem CRM te ajută să câştigi timp prin organizarea întâlnirilor şi eliminarea muncii redundante (introducere de date spre exemplu) însă mulţi oameni de vânzări pierd timp important căutând informaţii. Dacă Google a simplificat căutările pe Internet, nu se poate spune acelaşi lucru despre căutările în sistemele interne, fie că vorbim de aplicaţii sau de intranet. Uneori durează mult mai mult să găseşti un contract în propriul laptop, decât să cauţi printre milioane de pagini web.

Pentru căutarea informaţiilor, CAS Genesys World implementat de Synergizer aduce o abordare diferită prin funcţia Smart Search. În toate proiectele, clienţii noştri au raportat câştig de timp, ceea ce se poate uşor traduce în bani, dacă face o corelare între orele câştigate şi tariful orar al unui angajat.

Prin 2016 estimăm la cca 8.500 euro/an/angajat câştigul unei companii obţinut prin optimizarea timpului de lucru. Citiţi articolul Nu mai pierdeţi timpul. Găsiţi o soluţie să lucraţi eficient

 

Smart Search a ajuns la generaţia 3.0 şi oferă o experienţă similară cu Google. În esenţă este un motor inteligent de căutare, care oferă sugestii pe măsură ce tastezi un cuvânt sau o expresie. Ca şi la Google, rezultatele sunt rafinate la final. Este foarte permisiv la greşeli şi nu se opreşte dacă ai tastat greşit câteva litere. Căutarea în baza de date durează secunde, iar rezultatele acoperă toate înregistrările: câmpuri, documente, mesaje, contacte, agendă, rapoarte...practic pretutindeni. Aplicaţia caută în interiorul documentelor şi nu doar la nivel de titlu sau cuvinte cheie asociate. Sortarea rezultatelor se face pe baza istoricului şi preferinţelor personale şi se pot aplica filtre de protecţie, că anumite date considerate confidenţiale (le puteţi defini singuri) să nu apară tuturor utilizatorilor. Smart Search este disponibilă în mai multe zone funcţionale ale CAS genesis World implementat de Synergizer, prin urmare nu trebuie să deschideţi o ferească nouă sau să accesaţi un anumit meniu. Funcţia este disponibilă direct în Outlook, dacă folosiţi acest client de e-mail.

 

Cu SmartSearch nu mai căutaţi informaţii ci pur şi simplu le găsiţi. Contracte, anexe, istoricul interacţiunilor, corespondenta veche, date de contact, rapoarte manageriale, proiecte etc toate sunt uşor de identificat şi accesat. Pentru un lucrător de birou, informaţia este cheia, dacă însă nu doriţi să pierdeţi ore căutând, este cazul să treceţi la un sistem CRM superior. SmartSearch este o componentă standard a CAS genesis World implementat de Synergizer. Astfel de functionalități nu sunt disponibile în sistemele CRM entry level. Pentru mai multe informaţii despre cum puteţi câştiga timp cu soluţiile oferite de Synergizer, contactaţi-ne acum.

 

Avem şi un video cu SmartSearch 3.0. Vizionare placuta.
 

4 + 3 =
Trimite Mesaj