Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.
RECENTLY VISITED
Contact
Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
Phone: 021.22.22.554
Email: contact@synergizer.ro
Cum poate CRM-ul sa creasca productivitatea angajatilor?
Cum poate CRM-ul sa creasca productivitatea angajatilor?
Majoritatea companiilor care au implementat o solutie pentru gestiunea relatiilor cu clientii (CRM) atesta o crestere a productivitatii angajatilor cu activitate de vanzari. Acest material nu are la baza textul unei brosuri de prezentare ci declaratiile unui utilizator. Hai sa afla impreuna cum s-au intamplat lucrurile in cadrul ISOPAN EST, companie care utilizeaza CAS CRM pentru automatizarea unei echipe alcatuite din 16 ingineri de vanzari, cu prezenta in diverse locatii la nivel national/regional. Toni Pera, directorul companiei, ne-a declarat ca unul dintre castigurile proiectului a fost „creșterea cu 20% a timpului productiv al fiecărui angajat de la vânzări prin eliminarea sarcinilor birocratice”. Interesant, nu? Dar care sunt mecanismele?
Soluția CAS CRM uşurează munca agenţilor deoarece informaţiile sunt introduse direct în sistem, iar oamenii nu mai pierd timp completând rapoarte după fiecare vizită derulată la client, asa cum faceau anterior. Estimările interne arata ca acest câştig de timp este de cca 20%, si permite echipei să să concentreze asupra clienţilor și abordării personalizate a fiecăruia dintre aceştia. „Vorbim de 1-2 ore câştigate în fiecare zi prin eliminarea nevoii de înregistrare în sistem a datelor colectate pe hârtie. Practic acest câştig de timp aduce mai multe vizite la clienţi şi implicit mai multe ocazii de vânzare, ” ne-a mai spus reprezentantul ISOPAN.
Faceti niste calcule…. Cati agenti aveti, cat costa o ora de activitate? Veti descoperi probabil ca investitia in CRM se va amortiza mai repede decat credeati, iar castigul de timp este doar unul dintre beneficii.
Lasa un comentariu