De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro
Ce functionalitati noi aduce CAS genesisWorld X9 si care sunt motivele pentru upgrade?

Ce functionalitati noi aduce CAS genesisWorld X9 si care sunt motivele pentru upgrade?

La finele lunii iunie, solutia CAS genesisWorld X9 devine disponibila comercial. Prin urmare, l-am rugat pe Mircea Prelipceanu, Head of Internaţional Sales să spună care sunt principalele functionalitati noi si de ce este necesar un astfel de upgrade.

Citeste mai mult
Ce noutăţi pregăteşte CAS CRM pentru vara anului 2017?

Ce noutăţi pregăteşte CAS CRM pentru vara anului 2017?

CAS Software, compania germană care a dezvoltat CAS CRM, pregăteşte o serie de noutăţi pentru vara acestui an. Noile funcţionalităţi, care se vor regăsi şi în proiectele CAS CRM implementate de Synergizer Business Solutions, vor duce soluţia către un nou nivel de dezvoltare şi includ: Inteligenta Artificială, facilităţi de scanare şi procesare documente, dezvoltare facilă de aplicaţii mobile etc.

Citeste mai mult
Geolocalizare şi Geomarketing, cum ajută harta în relaţiile cu clienţii?

Geolocalizare şi Geomarketing, cum ajută harta în relaţiile cu clienţii?

Dacă o imagine face cât o mie de cuvinte, haideţi să ne imaginăm cât valorează o hartă interactivă? Integrarea datelor din CRM cu harta şi analizele ce decurg de genereaza beneficiile atât la nivel de marketing şi suport, cât și la nivel de management şi control. În mod evident, datele există în sisteme, însă interpretarea lor este dificilă atunci când nu sunt expuse într-o manieră grafică. Pe hartă, datele au un impact mult mai puternic.

Citeste mai mult
Patru beneficii surprinzatoare pe care întreaga firma le are la implementarea unui sistem CRM

Patru beneficii surprinzatoare pe care întreaga firma le are la implementarea unui sistem CRM

CRM-ul este un sistem care va creşte numărul de vânzări, dar va si permite întregii firme să se organizeze mai uşor, fie că vorbim despre colaborarea între angajaţi sau despre obţinerea unor rapoarte detaliate asupra activităţii. CRM-ul pune clientul în centrul preocupărilor, iar clientul este nu doar al departamentului de Vânzări ci al întregii companii.

Citeste mai mult
Cum poţi face project management în CRM?

Cum poţi face project management în CRM?

Dacă derulați proiecte, atât ca vânzări cât și la nivel operațional, care implică planificare şi resurse alocate, nu este necesar sa achizitionat o solutie scumpa de Project Management. CAS CRM vă poate ajuta să lucraţi mai eficient şi să vă respectaţi termenele şi condiţiile promise clienţilor.

Citeste mai mult