De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro

Ce cred firmele din Germania despre CRM? Aflaţi opiniile românului care coordonează vânzările internaţionale CAS CRM

Ce cred firmele din Germania despre CRM? Aflaţi opiniile românului care coordonează vânzările internaţionale CAS CRM

Germania rămâne un model de urmat pentru întreaga Europă din perspectiva productivităţii şi maturităţii modelelor de business. Gestiunea relaţiilor cu clienţii nu face excepţie, companiile, nclusvi cele mici, investesc mult şi acordă o atenţie mare implementărilor. Accentul se mută însă de la eficiența în vânzări la mobilitate, social CRM, confidenţialitate datelor, Internet of Things (IoT) etc.  L-am întrebat pe Mircea Prelipceanu, Head CAS CRM Internaţional Sales , care sunt tendinţele curente în materie de „CRM adoption” pe o piaţă matură ca Germania?

 

Mircea Prelipceanu: În general tema data security, data protection sunt un factor cel mai des întâlnit când o firmă adopta un system digital nou din categoria CRM, ERP etc. Mai ales după exemplele majore din ultimii ani când corporaţii mari Germane/multinaţionale au avut de suferit de pe urma breşelor de securitate, iar acum tendinţa către solutii online este tot mai accentuată, data security & protection este o temă foarte majoră. Următoarele teme în orice discuţie sunt mobilitatea şi adaptabilitatea, factori majori în adopţia de CRM, inclusiv în Germania. Un aspect particular, pentru piaţa locală, este însă compatibilitatea cu Mittelstand 4.0 ( un concept de digitalizare a IMM-urilor, în direcţia IOT ) care este tot mai des cerută de companiile germane.

 

Oferta de CRM pe piaţa germană este mult mai generoasă, majoritatea furnizorilor internaţionali fiind prezenţi direct. CAS CRM reuşeşte însă o creştere constantă, mulțumită in egală măsură funcţionalităţilor inovatoare ale soluţiei dar şi interesului arătat de parteneri. În opinia ta, care sunt top 3 diferenţiatori strategici ai CAS CRM faţă de concurenţă directă?

 

Mircea Prelipceanu: Cred că cel mai bun diferenţiator îl reprezintă conceptul care stă la baza CAS genesysWorld: un produs all in one, care să ofere toate funcţionalităţile necesare şi libertate de implementare, prin care un client să poată alege modul de utilizare potrivit: online, on-premises, on-device sau combinat.

IMM-urile, piaţa principală pentru CAS gW, au nevoie de un system/produs care să le satisfacă orice nevoie și care are ca scop final îmbunătăţirea relaţiilor cu exteriorul. Putem vorbi despre creşterea cotei de piaţă (clienţi, furnizori, parteneri, concurenţi etc ) creşterea profitului sau scăderea costurilor organizaţiei. Pentru aceasta, adiacent funcţionalităţilor clasice de CRM exista alte sisteme cu impact major: portal clienţi sau parteneri de business, Sisteme de Feedback Management, analize și chestionare, Controling de business, Time recording/Resource Allocation, Resources loading etc, Project management, BI, DMS, Facturare, Help-desk/Ticketing, Geomarketing, Event Management etc. CAS oferă toate aceste functionalităţi în aceeaşi platformă, astfel încât un IMM la nevoie nu va trebui să achiziţioneze soluții separate, pe care să le integreze cu CRM-ul existent, ci pur şi simplu le are la dispoziție pe aceeaşi instalare, printr-o simplă activare de extra licenţă, fără efort de implementare.

Un alt diferenţiator excelent este CAS Smart Design concept, prezent în CAS gW WEB & APP. De când l-am lansat, clienţii sunt pur şi simplu încântaţi de simplitatea cu care pot lucra cu un system CRM și interfaţa bazată pe auto-învăţare. Practica fără nici un fel de training un utilizator va putea începe să lucreze cu CAS CRM în mai puţin de câteva minute. Știm cu toții că adopţia internă a unui CRM de către utilizatorii finali este cel mai mare challenge al unei firme ( indiferent de soluție ). Lansarea CAS Smart Design cu Radial Menu face ca totul să devină foarte simplu pentru utilizatorii finali. Adaptabilitatea lui CAS Smart Design mai ales că e făcută la nivel de administrator nu de consultant, este alt mare punct forţe prin care CAS se diferenţiază de restul.

 

În România, contează la fel de mult şi prețul..

 

Mircea Prelipceanu: Situația este similară şi în Germania, însă preţul CAS gW este alt mare diferenţiator faţă de concurenţii direcţi. Suntem foarte atenţi la nevoile pieței, locale sau regionale şi ne adaptăm rapid cerinţelor proiectelor pe care clienţii le doresc, mai ales când vorbim despre preț de achiziție și TCO (Total Cost of Ownership).

 

 

6 + 8 =
Trimite Mesaj