De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro

Ce functionalitati noi aduce CAS genesisWorld X9 si care sunt motivele pentru upgrade?

Ce functionalitati noi aduce CAS genesisWorld X9 si care sunt motivele pentru upgrade?
În contextul recentului eveniment CAS CRM e la Lisabona (o întâlnire anuală a companiei cu toţi partenerii de afaceri) l-am rugat pe Mircea Prelipceanu, CAS CRM Head of International Sales să ne răspundă la câteva întrebări:

Synergizer: Care au fost principalele mesaje lansate de CAS la conferinţa de la Lisabona?
Mircea Prelipceanu: Conferinţă a generat trei mesaje principale:
Suveranitate Digitală Europeană – clienţii nu mai trebuie să depindă digital de platforme monopoliste şi conexiuni nesigure. Ei au dreptul la sisteme şi platforme Europene cu conexiuni strict Europene (fără redirecţionări în afara Europei unde acţionează alte reguli) unde legile EU de securitate a datelor şi de protecţie a individului online, funcţionează şi nu sunt tratate ca o excepţie .
- SMART We World AG – prima We Company din lume (bazat pe conceptul WeQ) , a fost înfiinţată în 16.06.2016 ( CAS Software AG acţionar majoritar, iar ceilalţi acţionari sunt clienţii, partenerii, App partners, contribuitorii ) şi va oferi platforma Online SMART WE – platformă construită exact pe conceptul SmartDesign – customer centricity by design (concept AppBased interface care este întâlnit şi în platforma CAS genesisWorld) şi care oferă clienţilor săi o adaptivitate incredibilă şi o specializare pa nevoile acestora care e greu de întâlnit la alte platforme de acelaşi gen, împreună cu o suveranitate digitală europeană .
- Smart We 2027 – 1 platformă, 1.000 Branşe, 10.000 Parteneri, 100.000 Apps, 100.000.000 Utilizatori. O viziune şi un pariu pe care Smart We World AG le-a lansat anul ăsta.

Synergizer: La Lisabona, pentru toţi partenerii CAS worldwide a fost lansată versiunea X9 a platformei CAS genesisWorld ( pentru piaţa va fi disponibilă la finele lunii iunie). Care sunt cele mai atractive funcţionalităţi ale noii versiuni de caz CRM?

Mircea Prelipceanu: Cele mai atractive funcţionalităţi noi sunt la nivel de WEB şi Mobile.Noua interfaţa Web aduce un „Look & Feel” schimbat  şi adoptă un stil în direcţia Material Design (Google) cu Floating labels şi smooth animation, tabbing & jump-marks.  Bară de instrumente a fost, deasemenea, redesenata. Funcţionalităţile de Geomarketing ( prezente până acum în Mobile Apps şi desktop client ) sunt disponibile acum şi în WEB client
-Fan Principle Indicator este standard inclus în toţi clienţii de CAS ( Desktop, Web, Apps, Tabletapps), şi poate fi folosit foarte simplu şi eficient. Fan Principle este un foarte cunoscut model de segmentare a relaţiilor (clienți, furnizori, angajaţi etc ) dezvoltat în Germania şi aplicat cu mult succes cam peste tot în B2B şi B2C, prin care afli cât de mulți fani adevărați are compania ta. Clienții, utilizatorii sau membri care se identifică în totalitate cu firma ta sau  brandurile tale, produsele și serviciile pe care le percep ca unic - entuziasmul lor, chiar şi interesul deveni ambasadori de brand active pentru tine, poate fi foarte rapid identificat prin Fan Principle.
-App Designer este un modul prin care chiar şi un client final ( utilizator), fără prea mult  know-how în IT/programare poate crea un APP nou ( pe Smart Design Web & Mobile APPS ) în mai puţin de 60 de minute. Cu acelaşi APPDesigner îşi poate customiza cum vrea el ( adăugare de funcţii/câmpuri/etc noi) şi App-urile deja existente. Cu CAS gW X9, CAS App Designer a fost extins cu foarte multe noi funcţionalităţi care au fost cerute de client şi parteneri, dar nu numai.
Mobile APPs ( telefon & Tableta) – iOS, Android, Windows, BB.
Noua versiune permite lucrul complet Offline de pe telefon / Tableta – Interogare şi Editare de date offline, dar mai ales şi creare de noi data records offline. De exemplu Oportunitate nouă, taskuri noi, App-uri dezvoltate propriu cu toată logica din spatele lor ( drepturi, calcule, etc ), totul poate fi lucrat / creat / procesat offline.
-Alte mici dar importante funcţionalităţi cerute de clienţi şi prezente acum în APPS - Fingerprint Log-In, Mobile Phone Calls automat salvate în CAS, Grafice dinamice direct în data objects ( nu doar dashboards/reports)
Alte noutăţi, despre care, de altfel, ati mai scris:
- Integrare cu Skype (nu doar skype 4 business)
- CAS gW Client în Outlook – istoria complete a clienţilor şi date de contact live şi direct în Outlook – fără deschidere sau căutare în CAS gW.
- Design şi funcţionalităţi noi la Portalul de CAS Ticketing client – Helpdesk Online
 - Replicare ( lucru offline ) de pe PC/ Laptop, sau replicare între servere din locaţii diferite, se face acum folosind WEB interface. Replicarea de date e o funcţie prezenta foarte de mult în CAS gW dar se făcea diferit până acum . Folosind acum web Interface este mult mai rapidă.
- Îmbunătăţirea xRM mailing
- Noutăţi în Modulul de Project Management, Survey, Easy Invoice, Produse, Sales.

Synergizer: Ce beneficii au clienţii care fac update la noua versiune?
Mircea Prelipceanu: În general, mai ales astăzi când tehnologia are o viteză incredibilă de schimbare,  majoritatea clienţilor ar trebui să se gândească la Update, şi să ruleze mereu versiuni noi ale produselor care le au. Sisteme noi de operare – atât locale sau server cât mai ales cele mobile, internet browsere care sunt constant modernizate, tehnologii noi care apar (ex. DB-systems ) etc , toate fac mai devreme sau mai târziu un produs software bun – când a fost released – mai puţin bun câţiva ani mai încolo.
În fapt un Update regulat la ultimele versiuni al unui product software – mai ales dacă vorbim de CRM care este o unealtă importantă de management al unei firme – este o asigurare în plus că businessul va rula mereu la nivelul cerut fără întreruperi sau stil de lucru depășit. Evident, funcţionalităţile noi care apar tot timpul sunt un fapt major care să facă un client să se gândească la un update. Ce faci azi poate cu 10 click-uri de mouse ca să obține rezultatul dorit, după un update îl poţi reduce la 2 sau 3. Astfel câştigi timp şi optimizezi modul de lucru care implicat duce la creşterea business-ului, ai mai mult timp poţi face mai multe.



 
5 + 0 =
Trimite Mesaj