De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro

Cum poţi face project management în CRM?

Cum poţi face project management în CRM?

In ultimele luni, numeroşi prospecţi s-au arătat interesați de modul în care se poate face project management în CRM. Vorbim atât despre vânzări care implică o abordare de tip proiect (vânzarea unei case, organizarea unei conferinţe, editarea unei reviste lunare, crearea unui website etc) cât și despre o zona operațională cu aspecte care ţin preponderent de sarcini, obiective şi resurse alocate şi termene. Dacă doriţi să construiţi un baraj sau un parc eolian, aveţi nevoie de soluţii profesionale de project management. Teoretic, sistemul CRM ar trebui să conţină toate informaţiile despre clienţi (persoane de contact, comenzi, valori, istoric) iar soluţia de Project Management datele despre evoluţia proiectului (buget, termene, evoluţie, responsabili etc). Totuşi, pentru majoritatea companiilor mici şi medii, CRM-ul poate suplini o soluţie de project management, deoarece oferă:

  • funcţionalităţi de planificare a activităţii
  • colaborare între angajaţi
  • funcţionalităţi de gestiune a timpului şi agendei
  • mobilitate extinsă
  • gestiunea eficientă a contactelor
  • monitorizarea termenelor
  • automatizarea trimiterii de alerte şi notificări etc
Soluţiile CRM mature pot gestiona toate etapele unui proiect, de la planificare şi alocare de resurse, până la monitorizare, control şi raportare. Mai mult, unele soluţii CRM tradiţionale includ module dedicate pentru project management. CAS CRM, spre exemplu, are un astfel de modul, care poate creştere considerabil calitatea gestionarii unui proiect. În CAS CRM, toate activităţile aferente unui proiect ( programări, întâlniri, sarcinile, documente etc) sunt centralizate indiferent de utilizator şi pot fi gestionate unitar, din aceeaşi fereastră. Costurile, atât la nivel de produse cât şi de servicii poţi fi definite într-un tabel dedicat şi alocate automat proiectului în funcţie de utilizarea resurselor. Starea curentă a fiecărui proiect este indicată printr-un sistem de culori de tip semafor. Utilizatorii pot obţine rapid o imagine de ansamblu asupra proiectelor prin acces la grafice şi tablouri de bord. Similar, sunt disponibile rapoarte detaliate asupra costurilor generate de fiecare proiect, complet sau parţial.

Pentru companiile de servicii, CAS CRM permite determinarea exactă a cheltuielilor efectuate, prin înregistrarea orelor de muncă alocate proiectului, a deplasărilor, resurselor utilizate etc. Toate datele sunt alocate automat la nivel de proiect şi client, pentru un maxim de transparentă şi control. Centrele de profit sau pierdere pot fi identificate astfel mult mai uşor.

Prin urmare, dacă derulați proiecte, atât ca vânzări cât și la nivel operațional, care implică planificare şi resurse alocate, CAS CRM vă poate ajuta să lucraţi mai eficient şi să vă respectaţi termenele şi condiţiile promise clienţilor.

2 + 0 =
Trimite Mesaj