De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro

Cum te poţi baza pe CRM în respectarea normelor GDPR

Cum te poţi baza pe CRM în respectarea normelor GDPR

Mai mulţi clienţi şi prospecţi ne-au întrebat în ultimele luni despre cum se pot baza pe CRM în respectarea normelor GDPR (Regulamentul General de Protecţie a Datelor Personale) care intră în vigoare din mai 2018. Răspunsul este simplu: demersul de adoptare a GDRP este practic imposibil fără ajutorul unui sistem CRM profesional. Mai mult, CAS CRM implementat de Synergizer Business Solutions integrează la nivel de design elemente de confidenţialitate şi securitate, deoarece legislaţia germană cu privire la protecţia datelor personale a fost extrem de riguroasă şi înainte de apariţia GDPR.

Citiţi acest articol pentru a înţelege poziţia Synergizer faţă de GDPR „Tot ce vreţi să ştiţi despre CRM şi GDPR dar nu aveţi pe cine întreba”

CRM-ul este prin excelenţă soluţia care colectează, procesează şi păstrează datele despre clienţi. Astfel, poate răspunde la câteva întrebări esenţiale legate de GDPR: Ce date pot colecta? Cum le pot înregistra corect? Cum le pot accesa şi utiliza în conformitate cu nouă legislaţie? Cum pot identifica rapid toate datele asociate unui client? Elementele cheie în acest proces sunt: acord explicit, acces securizat, minimizarea datelor, trasabilitate, criptare. GDPR ne obligă să captăm, stocam şi procesam doar datele necesare, specificate în acordul explicit, iar în plus, ne obligă să avem trasabilitate completă asupra datelor unui client şi să asigurăm confidenţialitatea şi securitatea acestora. Dacă toate aceste element nu sunt integrate în sistemul CRM, de la etapa de proiectare, respectarea GDPR este compromisă, iar organizaţia dvs expusă riscului. CAS CRM implementat de Synergizer integrează la nivel de design elemente de confidenţialitate şi securitate, deoarece legislaţia germană cu privire la protecţia datelor personale a fost mult mai aspră faţă de restul statelor europe cu mult înaintea apariţiei GDPR.

Ce oferă CAS CRM implementat de Synergizer Business Solutions:

 

  1. Stocarea centralizată a informațiilor. Este un element esenţial pentru respectarea cerinţelor de securitate şi trasabilitate şi oferă o viziune unică asupra informaţiilor. Puteţi lista şi exporta rapid un raport cu toate datele asociate unui client. Astfel, cereri legate de ştergerea, portabilitatea informaţiilor sau dreptul de a fi uitat pot fi soluționate facil. Complementar, toate cerinţele cu privire la securitate, acces şi confidenţialitate sunt mai uşor de implementat şi respectat.
  2. Obţinerea şi gestionarea acordurilor de utilizare a datelor. Conform GDPR, acordul explicit al clienţilor este necesar pentru orice acţiune de procesare şi utilizare a datelor. Companiile trebuie să obţină şi dovedi existenţa acestui acord explicit. Orice campanie de marketing/comunicare trebuie să plece de la acest acord, care trebuie cerut clienţilor şi prospecţilor de la primele contactate. Modificări ale opţiunilor sau datelor pot fi obţinute uşor prin utilizarea modului de chestionare/sondaje din CAS CRM.
  3. Criptarea şi anonimizarea datelor. GDPR impune măsuri ridicate de protecţie a datelor împotriva unor atacuri din exterior. Orice breşă de securitate trebuie stopata şi raportată rapid (în 72 de ore de la producere) autorităţilor. Criptarea şi anonimizarea datelor reprezintă soluţii pentru protejarea confidenţialităţii datelor chiar dacă acestea sunt sustrase din organizaţie. In mod evident, un sistem CRM nu este suficient pentru asigurarea securităţii, iar respectarea GDPR impune utilizarea unor soluţii profesionale de protecţie împotriva atacurilor cibernetice.
  4. Acces securizat la informațiile confidențiale ale clienților. GDPR impune reguli stricte şi asupra accesului autorizat la date. Pentru că de multe ori datele sunt sustrase de persoane din interiorul organizaţiei, monitorizarea accesului şi stabilirea unor reguli cu privire la copierea, exportarea sau transferul datelor sunt foarte necesare. CAS CRM implementat de Synergizer oferă acest nivel de securitate, iar drepturile fiecărui utilizator sunt definite de administratorul sistemului CRM, conform politicii companiei.
Pentru a înţelege mai bine modul în care CAS CRM implementat de Synergizer va ajuta în respectarea normelor GDPR accesaţi „CRM Guide-EU Data Protection Regulation realizat de CAS Software. Documentul este în limba engleză.

 

 

10 + 5 =
Trimite Mesaj