De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro

Geolocalizare şi Geomarketing, cum ajută harta în relaţiile cu clienţii?

Geolocalizare şi Geomarketing, cum ajută harta în relaţiile cu clienţii?
Dacă o imagine face cât o mie de cuvinte, haideţi să ne imaginăm cât valorează o hartă interactivă? Există convingerea că localizarea clienţilor pe harta este o funcţionalitate care se adresează în exclusivitate oamenilor de vânzări cu activitate de teren pentru optimizarea rutelor și vizitelor. Este şi acesta un aspect relevant, însă nu este cel mai important. Realitatea este însă că aşezarea clienţilor pe harta şi analizele ce decurg de aici au o importanţă mult mai mare, iar beneficiile sunt atât la nivel de marketing şi suport, cât mai ales la nivel de management şi control. În mod evident, datele există în sisteme, însă interpretarea lor este dificilă atunci când nu sunt expuse într-o manieră grafică. Acesta este şi motivul pentru care aplicaţiile de analiză utilizează grafice si tablouri de bord. Datele în coloane nu ajută la conturarea unei impresii, pe de alta pare, harta are un impact mult mai puternic.

În esenţă, geomarketingul adaugă un nivel de „inteligență geografică” în cadrul soluţiilor CRM prin corelarea datelor despre clienţi cu o hartă digitală. Este bine de ştiut că doar sistemele CRM complexe oferă astfel de funcţionalităţi, care sunt cvasi-inexistente sau limitate în cazul aplicaţiilor cloud obişnuite. Unele soluţii oferă doar functionalităţi de geolocalizare, altele însă au module dedicate, cum oferă, spre exemplu, CAS CRM implementat de Synergizer. Un astfel de modul, Geomarketing în cazul CAS CRM, este mai bogat în functionalităţi şi oferă o experienţă superioară. Funcționalitatea de geolocalizare oferită de CAS CRM merge mai departe de simpla poziționare pe hartă și permite combinarea poziței pe hartă cu datele despre clienți, prospecți, oportunități, activități etc, pentru a obține vizualizarea dinamică a datelor. Modulul de Geomarketing integrează datele din CAS CRM cu Open Street Map, un proiect open source dezvoltat de o comunitate globală de contributori şi actualizat permanent, fară intervenția CAS sau a utilizatorilor sistemului.
Un astfel de modul vă ajută să:

  • transferaţi locaţia clientului într-o aplicaţie de navigaţie (sau Google Maps)
  • localizaţi uşor prospecţii şi clienţii pe harta şi să identificat oportunităţi pe criterii legate de proximitate
  • înţelegeţi mai bine activitatea/performanța companiei la nivel regional
  • să definiţi hărţi pe baza unor diverse criterii legate de relaţiile cu clienţii
  • să analizaţi vânzările dintr-o perspectiva geografică şi să identificaţi spaţial zone cu potenţial
  • să gândiţi strategia de vânzări şi marketing din perspectiva geografică

Printre beneficiarii CAS CRM implementat de Synergizer se afla şi Isopan, compania cu distribuţie naţională şi o echipă cu cca 20 de agenţi în 8 tări. În cadrul acestui proiect echipa Synergizer Business Solutions a personalizat mai multe funcţionalităţi de geolocalizare şi geomarketing pentru a face din harta atât un sistem simplu de identificare pe teren a clienţilor şi vizitelor aferente cât şi un instrument de suport decizional. Pentru Isopan, geolocalizarea face parte nativ din strategia de vânzări şi marketing şi un element esenţial în obţinerea imaginii de ansamblu asupra activităţii.

Poate fi ignorată componenta geospaţiala a unei afaceri? Puţin probabil, de vreme ce clienţii răspund şi la întrebarea „unde” nu doar la „cine, ce şi când”. De ce nu este însă geolocalizarea adoptată pe scară largă în România? Din acelaşi motiv pentru care unii antreprenori considera că Excelul este potrivit pentru gestionarea relaţiilor cu clienţii şi oferă răspunsuri la orice întrebare.

Salvează ebook-ul și vei găsi multiple exemple despre cum poți crește productivitatea companiei tale și cum poți lua decizii mult mai bine informat utilizând vizualizările de date în format de hartă. Găsești, în cele 18 pagini ale ebook-ului, 21 de capturi de ecran cu modurile de utilizare a hărților și multe idei de îmbunătățire a activităților ce vin din experiența noastră de implementare. Lectură plăcută!

 

3 + 0 =
Trimite Mesaj