De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro

Patru beneficii surprinzatoare pe care întreaga firma le are la implementarea unui sistem CRM

Patru beneficii surprinzatoare pe care întreaga firma le are la implementarea unui sistem CRM
Suntem „încă” la început de an şi multe companii au în plan să facă „ceva” pentru îmbunătăţirea activităţii. Utilizarea unui sistem CRM poate fi cea mai bună alegere, iar aşa cum vă gândiţi la un „early booking” pentru vacanţă de vară, puteţi planifica şi implementarea unei astfel de soluţii, chiar dacă nu aveţi acum timp şi buget. 

De ce să o faceţi? Pentru că CRM-ul este un sistem care va creşte numărul de vânzări, dar totodata va și permite întregii firme să se organizeze mai uşor, fie că vorbim despre colaborarea între angajaţi sau despre obţinerea unor rapoarte detaliate asupra activităţii.  CRM-ul pune clientul în centrul preocupărilor, iar clientul nu este al departamentului de Vânzări ci al întregii companii.

Cum va beneficia întreaga firmă în urma implementării unui sistem CRM? Iată patru avantaje principale:

Rapoarte şi analize de calitate asupra activităţi
CRM-ul înregistrează toate datele legate de clienţi într-o singură locaţie, ceea ce le face uşor de accesat. Practic întreaga firmă va avea la dispoziţie, în timp real sau la nivel de minute, rapoarte detaliate despre cele mai vândute produse, cei mai fideli clienţi, cele mai eficiente canale şi mesaje de promovare, sezonalitatea comenzilor etc. CRM-ul este o adevărată mina de aur atât pentru Vânzări cât şi pentru Marketing, Comercial/Aprovizionare, Planificare. În lipsa unui sistem CRM, toate aceste informaţii trebuie „stoarse” din discuţii cu angajaţii sau din fişiere Excel, o abordare neproductivă şi care generează erori de interpretare.

Îmbunătăţirea muncii în echipă.

Colaborarea este esenţială pentru orice organizaţie, iar CRM-ul este locul comun care gestionează toate informaţiile de contact ale clienţilor, istoricul şi detaliile interacţiunilor, sarcinile şi agenda fiecărui angajat, comenzile trecute, prezente şi viitoare, documentaţie aferenta produselor, ultimele versiuni de contracte etc. Nimic mai simplu pentru utilizatori decât să verifice în CRM aceste date şi să îşi coreleze activitatea cu oricare dintre colegi. Evident, informaţiile sunt accesate securizat, în funcţie de fişa postului. Managementul nu mai trebuie să sune un angajat pentru a şti ce activitatea derulează ci o afla direct din CRM, având posibilitatea să-i aloce acestuia o sarcină nouă (întâlnire, contactarea unui client, regândirea unei oferte etc).

Automatizarea sarcinilor de lucru.

În multe situaţii angajaţii sunt ineficienţi sau greşesc din cauza sarcinilor pe care le executa manual, de la preluarea unor date pe hârtie şi reintroducerea într-o aplicaţie, până la realizarea unui raport detaliat de activitate. CRM-ul automatizează o bună parte din sarcini: trimiterea de notificări, alerte pentru lead-uri şi oportunităţi, actualizarea istoricului de colaborare cu clienţii, obţinerea unui raport de activitate, expedierea unei oferte, completarea unor câmpuri, generarea unei campanii de e-mail marketing etc sunt doar câteva exemple. Automatizarea duce la eliminarea erorilor şi la câştig de timp, indiferent de departament: Vânzări, Marketing, Contabilitate, Comercial, Achiziţii etc

Creşterea productivităţii muncii.

În medie, o companie românească este de 5-6 ori mai puţin productivă decât o companie din Franţa sau Germania, iar explicaţia constă şi în utilizarea limitată a sistemelor informatice. Pe baza unui sistem CRM, angajaţii au acces la informaţii şi funcţionalităţi oriunde se afla şi nu doar atunci când sunt la birou. Aceasta înseamnă că în orele petrecute în trafic, tren sau aeroport, orice angajat poate rămâne conectat la activitate şi deveni productiv. Mai mult, colectarea datelor, direct pe tableta sau telefon şi nu pe agendă, scuteşte un angajat de introducerea datelor în sistem atunci când revine la birou. Dacă un director de vânzări găseşte într-un raport din CRM informaţiile de care are nevoie, nu va mai pierde ore întregi în discuţii sau şedinţe cu echipa. Timpul astfel câştigat se va transpune în activităţi suplimentare sau cu valoare mai mare, fie că vorbim despre mai multe vizite la clienţi, de pregătirea unei vânzări sau despre crearea unei campanii de marketing.


 
10 + 0 =
Trimite Mesaj