De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro

Adaugă valoare sistemului tău CRM cu un modul HelpDesk integrat

Adaugă valoare sistemului tău CRM cu un modul HelpDesk integrat
Excelenţa în relaţiile cu clienţii stă la baza succesului oricărei companii care oferă servicii de suport pentru produsele vândute. Dacă vindeţi produse cu ciclul lung de viaţă (utilaje, autoturisme, electronice şi electrocasnice, echipamente IT) invariabil clienţii vor avea nevoie de servicii de instalare, configurare, mentenanţă atât în perioada garanţiei legale cât şi în post garanţie. Dincolo de natură şi caracteristicile produselor, pe termen lung serviciile pe care le oferiţi vor deveni cel mai bun diferenţiator faţă de concurenţă. CAS genesisWorld implementat de Synergizer este unul dintre puţinele sisteme CRM care oferă un modul HelpDesk integrat, prin care puteţi gestiona complet orice tip de servicii profesionale oferite.
Iată care sunt funcţionalităţile critice de care aveţi nevoie şi pe care le găsit în modulul HelpDesk al CAS genesisWorld implementat de Synergizer.

Preluarea şi înregistrarea rapidă a solicitărilor clienţilor.

Cu ajutorul modului HelpDesk acest proces este simplu şi eficient. Indiferent dacă interacţiunea are loc prin telefon, email sau client web integrat datele sunt înregistrate unitar şi centralizat, în acelaşi sistem. Deasemenea, puteţi pune la dispoziţia clienţilor  un portal online prin intermediul căruia să trimită solicitări şi să verifice situaţia acestora, indiferent de programul de lucru al companiei. Confirmarea de primire poate fi automatizată pe baza unor şabloane (template-uri) sau personalizată, în funcţie de politica fiecărei companii.


Sistem eficient pentru crearea și evidența ticketelor.

Un aspect foarte util este că în CAS senesisWorld implementat de Synergizer, clientii isi poate crea singuri tichetele. Utilizatorii sistemului le pot acorda drepturi de acces prin doar cateva click-uri, iar clienţii îşi definesc singuri problema şi adaugă comentarii sau documente. Tichetul intră automat pe flux şi ajunge la persoanele responsabile. Ulterior, clienţii sunt informaţi cu privire la rezoluţia aplicată şi soluţia propusă. Această functionalitate reduce semnificativ presiunea pe echipa de suport şi permite preluarea solicitărilor în regim 24/7. Modulul HelpDesk vă permite să creaţi  tichete pentru fiecare interacţiune, în funcţie de apelurile telefonice, emailuri, contacte, adrese sau chiar proiecte. Tichetul este creat prin apăsarea unui singur buton, iar datele asociate (companie, adresa, produs, contract de service etc) sunt încărcate automat, utilizatorul completând doar câmpurile necesare: solicitarea specifică, probleme semnalate etc. Crearea unui tichet generează automat un flux de lucru care implică: Statusul acestuia, Prioritatea, angajatul sau echipa responsabilă etc. Ulterior, în funcţie de rezoluţia aplicată şi rezolvare, toate acţiunile asociate vor fi adăugate automat tichetului iniţial.

Managementul resurselor (oameni, timp, consumabile).

Sistemul permite înregistrarea detaliată a resurselor alocate fiecărui client, produs, contract de service sau intervenţie, nivelul de suport acordat, gradul de calificare, timpul consumat, clasificarea ca prioritate. Câmpurile sunt personalizabile în funcţie de domeniul de activitate, tipul de servicii oferite sau cerinţele utilizatorilor.
Rapoarte de activitate şi analize de business. Pe baza datelor accumulate, managerii pot analiza activitatea în funcţie de  multipli indicatori: durata închiderii unui tichet, tichete deschise, priorităţi, tichete alocate pe echipe, produse, clienţi, tipuri de contracte, ore de service alocate, tichete cu sau fără contracte de mentenanţa activ, în garanţie sau post garanţie etc. Integrarea modulelor Heldesk şi Raportare oferă decidenţilor un nivel ridicat de vizibilitate atât asupra activităţii curente cât şi pe diverse perioada de timp.

Librărie de informaţii şi documentaţii tehnice (inclusiv Întrebări Frecvente).

Aceasta oferă acces diferenţiat pentru clienţi şi utilizatori şi permite atât accesul la documentaţie cât şi la tichete. Astfel, utilizatori pot identifica mai uşor probleme similare semnalate anterior şi rezolvările aplicate. Pot fi aplicate filtre multiple, în funcţie de produs, versiune, client,  regiune etc.
Evaluarea nivelului de satisfacţie al clienţilor. Modulul HelpDesk din CAS GenesisWorld permite o evaluare simplă a nivelului de mulţumire al clienţilor, prin completarea unui câmp dedicat: Prietenos, Neutru, Neprietenos. Complementar, pot fi generate şi trimise formulare mai complexe pentru evaluarea gradului de satisfacţie, după prestarea serviciilor şi închiderea tichetului.


Accesul utilizatorilor în modulul HelpDesk, ca de altfel în întreg sistemul CRM CAS GenesisWorld, este securizat, în funcţie de funcţie, responsabilităţi sau drepturi alocate de administrator, ceea ce este în conformitate cu cerinţele GDPR. Pentru un demo al modulului HelpDesk din CAS GenesisWorld implementat de Synergizer, contactaţi-ne chiar acum.

 
2 + 1 =
Trimite Mesaj