De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro

CRM pentru dealeri auto. Functionalitati si beneficii

CRM pentru dealeri auto. Functionalitati si beneficii
Pentru un dealer auto, CRM-ul este un instrument foarte puternic în livrarea unui serviciu complet şi de calitate către clienţi. Pe piața auto, relaţiile cu clienţii sunt intense şi de durată, încep din etapă de informare/prospectare şi durează mult după ieşirea automobilului din garanţie. O soluţie precum CAS CRM, implementat de Synergizer Business Solutions, oferă oportunităţi de creştere a eficienţei activităţii unui dealer auto, indiferent dacă vorbim de vânzări automobile, vânzări piese de schimb sau service. Mai mult, contribuie la crearea unei imagini solide şi de încredere, un diferenţiator major pe o piaţă intens concurenţiala.

Iată ce oferă CAS CRM implementat de Synergizer unui dealer auto:
  • Automatizarea proceselor de vânzări. Definite în CAS CRM procesele de vânzări sunt uşor de urmărit şi controlat. Alocarea clienţilor către responsabili este facilă, iar managerii pot monitoriza permanent gradul de încărcare şi rezultatele echipei. Utilizatorii isi gestioneaza centralizat contactele si agenda zilnica, iar solutia trimite automat notificari asupra sarcinilor presante. Vanzatorii au acces in timp real la istoricul clientului si pot personaliza ofertele. CAS CRM implementat de Synergizer Business Solutions, este integrat cu clientul de e-mail, iar întreaga interacţiune cu clientul este păstrat în istoric. Ofertele şi documentaţia aferenta sunt uşor de realizat, iar pentru situaţii atipice se pot crea fluxuri dedicate de aprobare.
  • Identificarea rapidă a oportunităților de crossell. Mulți dealeri auto vând servicii complementare: poliţe RCA şi CASCO, ITP, care, in lipsa unui sistem CRM, pot afecta obiectul principal de activitate. Cu ajutorul CAS CRM, agenţii de vânzări pot face follow-up automat către clienţii cărora le expira asigurările sau inspecţiile periodice. La introducerea datelor, se pot seta alerte, iar notificarile sa plece automat la termenul stabilit. Vânzătorii câştigă astfel timp şi nu pierd nicio oportunitate.
  • Captarea informaţiile despre prospecţi/lead-uri pe orice canal disponibil. Interactiunea cu clientii trebuie captata indiferent de mediu:  internet, showroom, drive test sau alte activităţi (Participare la saloane auto, Porţi deschise etc). CAS CRM permite trasabilitatea unei vanzari pana la primul contact cu clientul. Identificarea corectă a sursei este elementul esenţial pentru alocarea eficientă a bugetelor de marketing şi replicarea activităților cu rezultate pozitive.
  • Mobilitate extinsă. In lumea auto, interactiunea cu clientul se intampla de cele mai multe ori in jurul masinii, fie ca vorbim despre showroom sau targuri auto. Prin urmare, este relevant ca vanzatorii si inginerii de service sa foloseasca o solutie mobila performanta, atat pentru inregistrarea datelor cat si pentru accesarea unui eventual istoric. CAS CRM poate fi accesat atat din browser cat si prin intermediul aplicatiei mobile dedicate, disponibila pentru iOS, Android si Windows.
  • Suport pentru respectarea GDRP şi o perspectivă unică asupra informaţiilor despre clienţi. CAS CRM implementat de Synergizer Business Solutions,  centralizează într-o bază de date unica toate informaţiile despre clienţi şi le pune la dispoziţia tuturor utilizatorilor autorizaţi din companie. CAS CRM elimina insulele de date şi oferă o singură sursă de adevăr pentru întreaga companie, indiferent de departament sau locaţie. De asemenea, CAS CRM oferă suport pentru respectarea GDPR prin monitorizarea accesului la date şi stabilirea unor drepturi/restricţii la nivel de utilizator.
  • Asocierea permanentă între client şi vehicul. Dealerii auto au foarte multe date despre vehicule, care nu sunt întotdeauna corelate cu datele despre utilizatori. Specificul clientului este dat insă de maşină pe care o conduce. CAS CRM aduce permanent această pereche în centrul atenţiei, indiferent dacă dacă vorbim despre proprietar, utilizator sau manager de flotă. Toate informaţiile sunt captate şi stocate în consecinţă, iar clientii pot fi segmentati dupa masinile detinute, dupa serviciile contractate (achizitie auto, revizii in garantie, service, achizitie piese auto etc). De la această asociere pornesc toate campaniile de marketing şi promovare.
  • Rapoarte manageriale foarte detaliate. Managerii au nevoie de informaţii pentru a lua decizii, iar CAS CRM implementat de Synergizer oferă rapoarte detaliate asupra celor mai diverse aspecte ale activitatii: de la gradul de incarcare al vanzatorilor, pana la comenzi si livrari pe intervale de timp si nivelul de satisfactie al clientilor care ajung in showroom.
  • Flexibilitate în derularea campaniilor de marketing. Pe baza informaţiilor detaliate pe care le stochează, CAS CRM permite o segmentare eficientă a clienţilor, asocierea informaţiilor de vânzări cu cele de service şi identificarea rapidă a oportunităţilor. Prin identificarea şi selectarea grupurilor de clienţi se pot crea uşor campanii de buy-back (pentru clienţi a căror maşini au atins o anumită vechime/rulaj/intervenţii) oferte de accesorii, revizii, piese de schimb, invitaţii la drive-test etc.
  • Modul profesional pentru HelpDesk. CAS CRM implementat de Synergizer include un modul profesional de Helpdesk, potrivit pentru companii care interacţionează frecvent cu clienţii, atât pe telefon şi pe e-mail sau prin intermediul unui portal dedicat. Clienţii sunt identificaţi rapid şi uşor după diverse informaţii, de la număr de telefon la seria de şasiu a maşinii. Sesizările sunt direcţionate către angajaţii care au competentele/abilităţile necesare, iar utilizatorii au trasabilitate completă asupra produselor/clientului (achiziţie, garanţie, intervenţii anterioare, prioritate etc).

(Daca vrei să oferi clienților cele mai bune servicii de suport citeşte şi http://www.synergizer.ro/articole/suport/varf-de-sezon-afla-solutia-perfecta-pentru-valul-de-solicitari.html)

  • Suport în derularea operaţiunilor de omologare şi înmatriculare. Cu ajutorul CAS CRM implementat de Synergizer un dealer auto poate gestiona mai simplu activităţile de omologare/înmatriculare, în relaţie cu Registrul Auto Roman. Acestea pot fi asociate unui proiect şi derulate în modului de Project Management. Toate acţiunile, documentele şi costurile asociate se regăsesc în sistemul CRM şi sunt uşor de monitorizat, ceea ce duce la simplificare operaţională.
  • Sondarea permanentă gradului de satisfacţie a clienţilor. CAS CRM oferă un modul de chestionare, simplu de utilizat de către orice angajat. Chestionarele pot fi derulate pe e-mail, online sau telefonic, iar răspunsurile sunt salvate automat în baza de date. Modulul poate fi un bun punct de plecare în evaluarea relaţiei cu clienţii sau a eficienţei unor servicii sau activităţi.
CAS CRM implementat de Synergizer este un instrument foarte puternic pentru dealerii auto și oferă suport atât pentru creșterea vanzărilor (automobile, accesorii, piese de schimb, servicii) cât și pentru îmbunătățirea relațiilor cu clienții. Pentru mai multe detalii, contactati-ne, chiar acum!


 
9 + 8 =
Trimite Mesaj