De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro

Standard sau customizat? Află care este cel mai potrivit CRM pentru compania ta

Standard sau customizat? Află care este cel mai potrivit CRM pentru compania ta

Suntem unici, atât ca persoane cât şi ca organizaţii şi avem un mod unic de a interacţiona cu semenii, de la prieteni, la parteneri de afaceri şi clienţi. Fiecare companie are un mod propriu de a-şi derula activitatea, de a pune pe piaţa produse şi servicii, de a-şi convinge clienţii de valoarea adăugată adusă şi de beneficiile colaborării. De ce să renunţi la „personalitatea” companiei tale, doar pentru că soluţia CRM pe care o vizezi este prea... „standard” şi oferă aceleaşi funcţionalităţi pentru toţi clienţii? Alege un CRM flexibil, care permite schimbări (customizări) facile, de la interfaţa grafică şi structura bazei de date, până la adăugarea unor aplicaţii pentru gestionarea unor procese specifice.
În esenţă, customizarea este un proces de personalizare şi „
îmbogăţire” a unei aplicaţii, prin care sunt adăugate noi funcţionalităţi, cele existente sunt modificate sau apar schimbări la nivel de interfaţă pentru a răspunde mai bine cerinţelor specifice ale clienţilor. Customizările pot fi făcute pe diverse paliere ale soluţiei şi cu diverse grade de complexitate. Putem vorbi astfel de modificări la nivel de interfaţă, prin care se schimbă modul în care arata aplicaţia pentru fiecare utilizator în parte şi ce funcţionalităţi îi apar în ferestre, dar şi de trasarea unor fluxuri de business noi sau dezvoltarea/adăugarea unor module şi aplicaţii specifice.

La nivel de „personalizare/customizare” apar şi cele mai mari diferenţe între soluţiile CRM cloud, care livrează funcţionalităţi şi procese standard tuturor clienţilor şi soluţiile CRM tradiţionale (on premises) care pot fi ajustate pe măsura şi „personalitatea” fiecărui client. 

Cum ar putea fiecare client să îşi construiască propria soluţie CRM?

Răspunsul stă în flexibilitatea soluției CRM aleasă şi în abilităţile dobândite din experiența de customizare ale echipei ce va implementa proiectul. În lipsa acestor două calităţi, succesul proiectului este afectat serios. Dacă soluţia nu este flexibilă (cum este cazul majorităţii soluţiilor cloud, care permit ajustări minime) durata şi costul customizărilor cresc nepermis.

Este esențial ca echipa de implementare să aibă capacitatea să realizeze customizări complexe și să poată mapa cu mare acuratețe procesele de business specifice, altfel modificările aduse pot crește complexitatea soluţiei și vor fi greu acceptate de utilizatori.

În implementările echipei Synergizer soluția CAS CRM a fost modelată după cerinţele unor organizaţii diverse, de la companii cu echipe mari de oameni de vânzări(vezi proiect ISOPAN ) până la asociaţii profesionale (vezi proiect AOPA ). Specificul activităţii, procesele, logica de business ... toate diferă, dar totuşi sunt gestionate cu aceeaşi soluţie. Mai mult decât maparea standard a proceselor de business, au fost create add-onuri speciale cum ar fi cel de SMS pentru AOPA (cei ce solicită sa devină membri primesc automat notificări prin SMS). Pentru proiectul Isopan a fost creat un add-on care preia informații de localizare dintr-o poză de la locul întâlnirii pentru a construi harți și rapoarte.

O etapă superioară în personalizarea soluţiei CRM o reprezintă adăugarea unor aplicaţii (numite şi addon-uri) noi. Mulţumită acestor „extensii”, aveţi acces la cele mai diverse functionalităţi prin care să gestionaţi orice proces de business specific direct din CRM. De exemplu soluția CAS genesisWorld beneficiază de addon-uri dezvoltate de producător sau de către partenerii săi. Echipa Synergizer Business Solutions, în calitate de partener, a dezvoltat printre altele, SynMA un addon de marketing automation, pe care îl puteţi utiliza integrat în soluția CAS CRM.

Soluţiile CRM acoperă scenarii normale de utilizare, mai simple sau mai complexe, în funcţie de maturitatea produsului şi ingeniozitatea furnizorului. Nu renunţaţi la modul de lucru propriu al companiei dvs, doar pentru ca soluţia CRM pe care o vizaţi este prea „standard„. Consultanţii Synergizer te pot ajuta să ai CRM-ul tău, nu doar un CRM.

Salvează ebook-ul și vei găsi multiple exemple despre cum poți customiza CAS genesisWorld. Găsești, în cele 19 pagini ale ebook-ului, 19 de capturi de ecran cu exemple și multe idei de îmbunătățire a activităților ce vin din experiența noastră de implementare. Lectură plăcută!

 

 

 

 

 

 

7 + 3 =
Trimite Mesaj