De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro

Vârf de sezon? Află soluția perfectă pentru valul de solicitări!

Vârf de sezon? Află soluția perfectă pentru valul de solicitări!

Vara, numeroase companii înregistrează creşteri sezoniere semnificative ale activității: vânzare şi distribuţie de aer condiţionat, reparaţie şi întreţinere echipamente frigorifice, turism, închirieri auto etc. În această perioadă , volumul de interacţiune cu clienţii, la nivel de suport, creşte considerabil şi poate deveni un coșmar dacă nu este gestionat corespunzător. Pentru astfel de situații arzătoare, cremele antisolare nu ajută, aveţi nevoie de alte soluţii. Dacă vânzările se fac pe tot timpul anului, mentenanța și intervenţiile în garanţie/postgaranție, montajul etc se concentrează pe o perioadă de 2-3 luni sau chiar mai puţin. Un serviciu de suport clienţi care funcţionează prost afectează imaginea şi performanţă întregii companii, iar în epoca social media, poate aduce prejudicii majore. Puţine companii cu activitate sezonieră îşi permit să aibă un call/contact center dedicat, cu unelte profesionale de comunicaţii, similare celor din telecom şi servicii bancare. Costurile sunt mari şi nu se justifica pentru câteva luni pe an.

Cum poate însă o companie să gestioneze eficient aceste intensificări sezoniere ale activităţii?

Cea mai facilă soluţie ar fi angajeze câţiva oameni în plus. Rezolvarea este însă parţială, deoarece oamenii buni sunt greu de găsit, trebuie pregătiţi, ceea ce înseamnă timp şi costuri. O abordare mai simplă este utilizarea unei soluţii CRM care să permită automatizarea fluxurilor de suport clienţi. Un CRM cu Help Desk integrat, precum CAS CRM implementat de Synergizer, este rezolvarea problemei pentru orice companie mică sau medie, deoarece automatizează serviciile de suport, face clienţii mai mulţumiţi şi îmbunătăţeşte relaţiile de afaceri în general.

Folosind un CRM cu modul de Help Desk, cu aceleaşi resurse umane sau cu persoane din ale departamente poate fi gestionat un volum mult mai mare de interacţiuni cu clienţii. Soluţia permite direcţionarea acestora către un portal unde pot introduce singuri sesizările/cererile, care ulterior sunt direcționate automat către angajaţii responsabili, în funcţie de produse, servicii, probleme etc. Astfel se evita apelurile telefonice şi discuţiile îndelungate care ar putea bloca activitatea şi genera nemulţumiri din partea celor care aşteaptă. Atunci când un client apelează compania, CRM-ul afişează datele şi istoricul acestuia, iar utilizatorul care preia interacţiunea este în cunoştinţă de cauză cu problema reclamată şi rezolvările propuse, etape etc. Soluționarea problemelor este rapidă și fluentă, aşteptarea se reduce, iar toată lumea este mulţumită. Modulul Help Desk din CAS CRM implementat de Synergizer oferă:

  • customer portal, pentru preluarea automată a interacţiunilor
  • direcţionarea sesizărilor către angajaţii competenţi/abilităţi, transfer de tichete intre angajaţi
  • trasabilitate completă asupra produselor/clientului (achiziţie, garanţie, intervenţii anterioare, prioritate, nivel de suport contractat ec)
  • integrare cu zona de vânzări şi generarea unor noi lead-uri (echipamente la ieşire din garanţie, produse cu rata mare de defecţiune, lipsa contracte mentenanţa, echipamente depăşite moral/tehnic etc)
  • mobilitate la nivel de suport
  • trasabilitate costuri la nivelul fiecărui tip de servicii de suport
(pentru mai multe detalii, accesati ebook-ul de la finalul articolului)

Evident, un astfel de modul este util în tot timpul anului, însă poate prelua oricând un plus de activitate sezonieră, eliminând grijile şi costul angajării unor resurse suplimentare. Calitatea serviciilor de suport devine un element important de diferenţiere în piaţă şi tot mai mulţi clienţi aleg un produs în funcţie de seriozitatea şi implicarea furnizorului.

Ce beneficii aduce CAS CRM cu HelpDesk integrat? Să le punctăm pe cele mai importante:

  • eficienţa, acelaşi nr de angajați pot gestiona o activitate sezonieră intensă
  • timp bun de răspuns la orice solicitare
  • control din partea managerilor pt că au acces la date despre solicitări/intervenţii/sesizări, timp de răspuns/rezolvare şi costurile asociate
  • nivel ridicat de mulţumire din partea clienţilor și capacitate de fidelizare pe termen lung.

Prin urmare, nu vă abandonaţi clienţii pentru că sunteţi în plină vară, iar firma este asaltată cu sesizări, cereri, solicitări etc. O astfel de vară arzătoare, poate cauza prejudicii majore companiei dvs. Vă puteţi proteja însă folosind un CRM cu Help Desk integrat, ceea ce vă aduce un avantaj competitiv şi un câştig de imagine.

Salvează ebook-ul și vei afla cum poți să folosești modulul helpdesk integrat în CAS genesisWorld pentru a gestiona eficient solicitările de suport chiar și în perioadele de vârf de sezon. Găsești, în cele 13 pagini ale ebook-ului, 10 capturi de ecran și multe idei de îmbunătățire a activităților ce vin din experiența noastră de implementare.
Lectură plăcută!

7 + 0 =
Trimite Mesaj