De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro

8 beneficii cheie pentru reprezentanţii medicali, asigurate de Synergizer

8 beneficii cheie pentru reprezentanţii medicali, asigurate de Synergizer

Companiile din industria farmaceutică (producători, importatori și distribuitori) au luat foarte în serios tehnologia şi au fost printre primele care au adoptat soluţii CRM profesionale. Acea s-a întâmplat însă cu 10 ani în urmă, iar majoritatea folosesc în mod curent platforme învechite care nu mai ţin pasul cu cele mai recente inovaţii din domeniul aplicaţiilor CRM.
 

Mobilitate, geo-localizare, smart search, colaborare, e-detailing sunt facilităţi care au apărut în ultimii ani şi care simplifică fundamental activitatea unui reprezentant medical sau agent de vânzări. Astăzi companiile farmaceutice au nevoie de o soluţie puternică şi eficientă care să fluidizeze relaţiile cu diverse categorii de public: medici, spitale, laboratoare de analize, societăţi medicale şi care să le asigure atât punerea rapidă pe piaţă a unor noi produse cât şi respectarea reglementarilor specifice. Din această perspectivă, provocările se găsesc pe mai multe paliere: gestionarea unui număr mare de medici, eficienta distribuţiei, calitatea comunicării, sisteme de recompensare/bonusuri etc
 

Pentru a crește eficiența reprezentanților medicali, Synergizer propune o serie de funcţionalităţi noi bazate pe cele mai recente inovaţii tehnologice din domeniul CRM. Funcţionalităţi sunt dezvoltate pe platforma CASgenesisWorld în urma unei analize atente a fluxurilor de lucru specifice industriei Pharma din România. Ce oferă aplicația:

  • Accesarea facilă a informaţiei dorite mulţumită unei baze de date unică care conține istoricul medicilor, farmaciilor, clinicilor indiferent de modul de interacţiune cu aceştia (întâlniri, evenimente, apeluri telefonice, e-mail, portal etc).

  • Câștig de timp prin accesarea tuturor resursele din CRM (prezentări, calendar întâlniri, istoric medic/farmacie) şi raportare direct de pe telefon sau tableta în timpul discuţiei cu medicul sau între întâlniri. Timpul alocat raportărilor este redus la minim.

  • Creşterea numărului de vizite/întâlniri pentru reprezentanţii medicali printr-o mai bună organizare a agendei, mobilitate extinsă, găsirea rapidă a informațiilor necesare și eliminarea sarcinilor birocratice.

  • Utilizare simplificată și experiență similară pe orice dispozitiv. Soluția Synergizer permite o viteză de operare ridicată ceea ce scade timpul necesar reprezentantului medical pentru accesarea informaţiilor din istoric şi introducerea datelor noi. Experiența de utilizare este aceeaşi, indiferent de dispozitivul reprezentantului medical (laptop, tableta sau telefon) iar interfaţa este optimizata, intuitiva şi uşor de folosit.

  • Îmbunătăţirea comunicării cu medicii prin:

    • Portal de colaborare cu medicii care permite postarea informaţiilor utile pentru aceştia (prospecte, studii, etc.). Utilizând acest portal medicii pot accesa toate resursele necesare atunci când timpul le permite sau când au nevoie de ele.

    • Sistem integrat de chestionare online pentru captarea feedback-ului medicilor şi opiniile acestora despre produse si servicii

  • Suport pentru gestionarea facilă a activităţilor reprezentanţilor medicali prin fluxuri de lucru specifice care permit organizarea de evenimente, mese rotunde, managementul proiectelor (de exemplu gestionarea alocării mostrele şi materialelor promoţionale).

  • Gestionarea eficientă a reclamaţiilor şi colectarea facilă a sugestiilor de îmbunătăţire. Aplicaţia Synergizer pune la dispoziţie un portal Helpdesk integrat,ce permite gestionarea eficientă a tuturor solicitărilor primite.

  • Decizii de business bazate pe informaţii în timp real prezentate prin grafice, rapoarte şi liste. Modulul integrat în aplicaţie Report Manager permite crearea de rapoarte uşor de configurat pe baza oricărui set de date existent în sistem.

Pentru informații detaliate despre soluția Synergizer pentru distribuitorii de produse farmaceutice, ne puteţi contacta la office@synergizer.ro

 

 

 

 

2 + 1 =
Trimite Mesaj