De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro

CAS CRM se integrează perfect cu Outlook. Află care sunt avantajele!

CAS CRM se integrează perfect cu Outlook. Află care sunt avantajele!
 

Cea mai eficientă formă de comunicare în business rămâne emailul, chiar dacă există tot mai multe platforma de colaborare şi sisteme de mesagerie instant.. Folosim emailul pentru aproape orice formă de interacțiune: cu colegii, în scop de marketing, cu clienții, indiferent de mărimea companiei, vârsta echipei sau specificul activității. Pentru că telefonul este prea invaziv, iar SMS-ul prea laconic,  trimitem în medie cca 120 de mesaje pe zi, iar dacă nu funcționează emailul, toată lumea intra în criză.

 

Iată de ce, CAS CRM implementat de Synergizer are o integrare excelentă cu Microsoft Outlook, cel mai utilizat instrument de mesagerie business din lume. Pentru aceasta utilizatorii au la dispoziție un Outlook add-in, o extensie care permite arhivarea corespondentei şi transferul contactelor, taskurilor şi întâlnirilor direct în CAS GenesisWorld. Astfel puteţi folosi un client de e-mail familiar şi dar totodată să exploatați puterea CAS CRM în relația cu clienții.

Nu veţi mai pierde timp şi atenţie alternând intre ferestrele celor două sisteme,  schimbul de date fiind automat şi fluent. După activarea integrării, mesajele şi activităţile generate în Outlook se vor găsi în CRM, iar în CRM veţi găsi la fiecare client corespondența şi întâlnirile aferente. Simplu şi eficient. Utilizatorii pot accesa doar adresele, atașamentele şi task-urile pentru care au drepturi alocate în CRM. Astfel sunt păstrate regulile cu privire la datele confidențiale şi sunt respectate normele GDPR. Synergizer poate integra CAS GenesisWorld atât cu Microsoft Exchange Server cât şi cu suita Office 365, în funcție de opțiunea fiecărui client.

 

Funcționalități generale

 

  • Transferul mesajelor şi a atașamentelor din Outlook în CAS GenesisWorld, atât pentru versiunea desktop cât şi web
  • Arhivarea corespondentei pentru o găsire facilă în funcție de căutări
  • Transferul task-urilor şi întâlnirilor din Outlook în CAS CRM
  • Acceptarea sau refuzarea unei întâlniri direct din Outlook şi transfer automat în agenda din CRM
  • Crearea de contacte noi în CRM pe baza adreselor şi informațiilor transferate din Outlook
  • Căutarea şi identificarea facilă a informațiilor care sunt corelate cu o adresă de e-mail

 

 

Extensia CAS CRM Outlook add-in este disponibilă pentru toate versiunile curente de Windows, atât pe 32 cât şi pe 64 bit. În funcție de preferințe, utilizatorii pot opta pentru clientul de email din CAS genesisWorld, pentru Outlook sau pentru ambele, prin câteva simple modificări în secțiunea Setări. Pe principii similare, CAS genesisWorld poate fi integrat şi cu alte sisteme externe de email, precum Mozilla Thunderbird, spre exemplu.

 

Fie că sunteţi deja utilizatori de CAS genesisWorld, fie că doriți un sistem CRM care să fie integrat perfect cu Microsoft Outlook, consultanții Synergizer vă stau la dispoziție pentru informații suplimentare. Contactați-ne chiar acum.

 

Și nu uitați, până la 20 Decembrie, orice achiziție de licențe sau module noi vine cu o reducere de 10% !


 

 

 

 

0 + 1 =
Trimite Mesaj