De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro

CRM pentru dealeri de auto rulate. Secretul succesului de piață

CRM pentru dealeri de auto rulate. Secretul succesului de piață

Vânzările de autor rulate au crescut foarte mult în ultimii ani, peste 500.000 de maşini fiind înmatriculate în 2017. Treptat, piaţa de auto rulate a făcut trecerea către dealeri cu activitate comercială aşezată, showroom, website, agenţi de vânzări etc, activi mai ales la nivelul de vârf, maşini premium scumpe şi foarte scumpe. Pe acest segment concurența este mare, doar în București existând peste 30 de parcuri auto mari. Pentru succesul acestei activități, dincolo de calitatea maşinilor vândute contează foarte mult imaginea, încrederea şi promptitudinea. Aceste aspecte pot face diferenţa între firmele câştigătoare şi cele care vor închide porţile în următorii ani.

Utilizarea unui sistem CRM ajută pe fiecare dintre aceste direcţii, mai ales ca pe segmentul premium clienții acestor dealeri sunt destul de pretențioși. Iată șase motive pentru care un dealer de auto rulate are nevoie de un CRM:

  • Evidența clară a cumpărătorilor şi cerinţelor acestora. Fiecare cumpărător are o listă de dorinţe: brand, culoare, dotări, opţiuni pentru buy-back/trade-in. Aflaţi în căutarea unei anume maşini, aceştia trebui informaţi atunci când acesta ajunge în ofertă şi corespunde aşteptărilor. Un sistem CRM performant poate să coreleze automat oferta de maşini disponibile cu cererile din partea clienţilor şi să semnaleze agenţilor de vânzări ca anumiţi clienţi trebuie informați.
  • Ofertarea rapidă a unei maşini nou intrată la vânzare. Promptitudinea contează în acest domeniu, iar vânzătorii trebuie să aibă capacitatea de a oferi rapid detalii complete: fisa maşinii, lista de opţionale, imagini, preţ, finanţare. Toate aceste informaţii trebuie să fie uşor accesibile atât de la birou cât şi în regim mobil, cu toate detaliile şi într-un format grafic atractiv. CAS CRM implementat de Synergizer centralizează toate datele şi pe pune la dispoziţia tuturor, astfel încât orice angajat poate să vândă.
  • Gestiunea facilă a documentelor de import, înmatriculare, plati taxe şi impozite. Toate trebuie asociate facil pe fiecare maşină în parte, iar costurile şi efortul să fie transparente. Cu ajutorul CAS CRM implementat de Synergizer un dealer auto poate gestiona mai simplu activităţile de omologare/înmatriculare, în relaţie cu Registrul Auto Roman. Toate acţiunile, documentele şi costurile asociate se regăsesc în sistemul CRM şi sunt uşor de monitorizat.
  • Integrare cu site-urile de vânzări. Un sistem CRM permite publicarea corelată atât pe site-ul propriu cât şi pe alte site-uri de anunţuri auto. CAS CRM spre exemplu se integrează cu astfel de site-uri, iar postarea anunţurilor se face automat sau cu minime intervenţii manuale.
  • Oportunităţi de revânzare. Un client mulţumit va reveni întotdeauna, iar perioada medie de păstrare a unei maşini premium rulate este de 2-3 ani. Informarea permanentă a acestor clienţi asupra maşinilor intrate la vânzare poate genera oportunităţi relevante. Contează și corelare cu activităţi de service sau alte oferte complementare. Unii dealeri oferă şi operaţiuni de service/întreţinere, de asemenea pot fi oferit şi servici de spălătorie/detailing/polish, hotel de anvelope etc.
  • Analize complexe asupra activității, pe diverse aspecte: numărul de zile cât o mașină stă în parc, rata vânzărilor pe anumite mărci și modele, rata de succes a vânzătorilor, reduceri oferite, cele mai căutate modele etc. Astfel de informații sunt relevante pentru o planificare corectă și eficientă a activității viitoare și identificarea problemelor curente.

Piaţa creşte constant, însă oportunităţile de dezvoltare aparţin doar firmelor care oferă seriozitate şi promptitudine şi reuşesc să câştige încrederea clienţilor. Altfel, aceştia cumpăra o dată şi apoi aleg un alt dealer. Fără o organizare profesională, o evidență strictă a clienților și exploatarea oricărei oportunități, mulţi dintre aceştia nu vor reuşi să activeze pe termen lung. Tehnologia ajută în acest sens, iar CAS CRM implementat de Synergizer este un sistem dezvoltat în Germania, unde piaţa auto are un nivel ridicat de maturitate. Soluția oferă funcții specifice care să ajute utilizatorii în derularea facilă a activităţii. Pentru mai multe informaţii despre cum vă putem ajuta să vindeţi mai bine şi să câştigaţi increderea clienţilor, contactaţi-ne.

10 + 7 =
Trimite Mesaj