De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro

CRM-ul tău mobil funcționează offline?

CRM-ul tău mobil funcționează offline?
Chiar dacă operatorii de telecomunicaţii vorbesc despre grade de acoperire record, realitatea arată că sunt încă multe locaţii unde semnalul este inexistent sau prea slab. Aceasta se întâmplă atât în Bucureşti, la metrou, în zone aglomerate sau în clădiri cu mult beton şi structura metalică, dar mai ales în zone rurale izolate. Pentru multe companii, am putea face rapid o listă: transporturi, curierat, industrie miniere, forestiere, agricultură... activitatea nu se desfăşoară exclusiv în mediul urban, iar mobilitatea de business devine dependentă de conexiunea la internet, într-o măsură mai mare decât am putea crede.
 

Vânzătorii sunt o categorie profesională foarte mobilă şi au nevoie de acces la un sistem CRM atât în drum către un client cât şi, în timpul vizitei la aceste. Accesul la date este esenţial pentru succesul activităţii şi trebuie făcut indiferent de dispozitivul mobil folosit şi locaţia utilizatorului. Echipa de dezvoltare de la CAS a înţeles că utilizatorii trebuie să rămână eficienţi şi atunci când sunt offline. Astfel, CAS CRM implementat de Synergizer le permite să rămână conectaţi la activitate şi dacă sunt pe teren, în tren sau metrou . Pe baza funcţionalităţilor „mobile sync” vor avea totuşi acces la un set minim de informaţii despre clienţii pe care urmează să-i viziteze. Aceste funcţionalităţi îi vor scuti de multă bătaie de cap, precum şi de numeroase apeluri la birou/sediu pentru a obţine detaliile necesare. Vor câştiga timp, iar atenţia va rămâne concentrată pe tranzacţie.

 

Funcţionalităţile mobile offline au fost extinse în versiunea X10 a CASgenesisWorld. Chiar şi fără acces la internet, un utilizator aflat pe teren are la dispoziţie informaţii cheie pentru activităţile aflate în derulare: locaţii, adrese şi sarcini. Mai mult, chiar şi offline vizită la un client poate fi pregătită corelând cele mai relevante informaţii despre istoricul relaţiei cu acesta: înţelegeri comerciale, contracte, servicii şi produse utilizate etc. De asemenea, în cadrul discuţiei, utilizatorul are acces la oferta de produse, preţuri şi discounturi pentru a putea face o ofertă concretă şi a exploata oportunităţile existente. Documentele care sunt disponibile pot fi editate şi arhivate. Când conexiunea la internet va fi reluate, toate datele vor fi sincronizate şi încărcate în platformă CAS CRM, fără duplicarea acestora. Setul de date disponibile offline este personalizabil, în funcţie de politica şi decizia fiecărei companii. Funcţionalităţile offline sunt disponibile pentru majoritatea platformelor mobile şi dispozitivelor existente pe piaţă.
 

Iată de ce e bine să fii atent la alegerea sistemului CRM potrivit. Dacă ești în căutarea unei solutii citește și articolul ”4 informații esențiale pe care este bine să le știi la alegerea unui furnizor de CRM


Un alt avantaj oferit de CAS CRM implementat de Synergizer este experienţa unitară în utilizare. Indiferent de dispozitiv (desktop, laptop, tableta sau telefon) interfeţele sunt similare, iar utilizarea fluentă şi intuitivă. Practic, un angajat va lucra la fel de eficient indiferent de dispozitiv sau dacă lucrează cu aplicația mobila sau direct din browser.

 

Dacă ai întrebări sau nelămuriri asupra modului în care funcţionează CAS CRM implementat de Synergizer în regim offline, contactează-ne şi îți vom răspunde în cel mai scurt timp.

 

 

2 + 7 =
Trimite Mesaj