De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro
Vârf de sezon? Află soluția CAS pentru valul de solicitări!

Vârf de sezon? Află soluția CAS pentru valul de solicitări!

Salvează ebook-ul și vei afla cum poți să folosești modulul helpdesk integrat în CAS genesisWorld pentru a gestiona eficient solicitările de suport chiar și în perioadele de vârf de sezon. Găsești, în cele 13 pagini ale ebook-ului, 10 capturi de ecran și multe idei de îmbunătățire a activităților ce vin din experiența noastră de implementare.

Citeste mai mult
CAS CRM

CAS CRM "out of office mode"

Fie că pleci în concediu sau mergi la conferinţe / târguri/ instruiri soluţiile echipei Synergizer Business Solutions bazate pe CAS genesisWorld îţi permit să păstrezi controlul fluxurilor din activitatea ta.

Citeste mai mult
Cum creștem productivitatea folosind geolocalizarea?

Cum creștem productivitatea folosind geolocalizarea?

Vizualizarea datelor direct în hartă ne poate ajuta să extragem concluzii valoroase ce duc la decizii de implementare a îmbunătățirilor și la o productivitate crescută.

Citeste mai mult
Cum gestionezi o echipă cu peste 7 vânzători?

Cum gestionezi o echipă cu peste 7 vânzători?

Munca unui director de vânzări nu este uşoară, mai ales dacă acesta gestionează o echipă relativ numeroasă, iar compania nu îi pune la dispoziţie uneltele necesare. Pe de altă parte, munca unui director de vânzări este foarte importantă pentru succesul companiei, pentru că rezultatele echipei pe care acesta o conduce se reflectă direct în cifra de afaceri şi profitabilitate.

Citeste mai mult
Cum creștem productivitatea angajaților mobili?

Cum creștem productivitatea angajaților mobili?

Rolul unui software CRM este să ne ofere uneltele necesare pentru optimizarea proceselor companiei, în special, cele ce implică interacțiunea cu clienții. În prezent multe dintre procesele unei companii implică lucru de acasă, de la client și de pe drum. Această tendință a determinat dezvoltarea echipamentelor mobile cum ar fi: PDA, laptop, tabletă, smartphone, smart watch și dezvoltarea aplicațiilor speciale pentru aceste echipamente. Angajații mobili (cum sunt oamenii de vânzări, consultanții, inginerii service, echipa de management etc.) au nevoie să ...

Citeste mai mult

Demo CRM

Incearca gratuit CAS CRM

Newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru cele mai noi articole de business.

cheapestgo to websitebest fake watcheshttps://www.high-endrolex.com/45https://www.high-endrolex.com/45