De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro
Nu mai pierdeti timpul! Gasiti o solutie sa lucrati mai eficient

Nu mai pierdeti timpul! Gasiti o solutie sa lucrati mai eficient

Multora dintre noi, părinţii le-au spus că pentru a câştiga mai mult, trebuie să muncim mai mult…mă tem însă că nu este întotdeauna adevărat. Majoritatea antreprenorilor se gândesc să angajeze mai multi oameni, să diversifice activitatea, sa extindă portofoliul de produse etc, însă in mai toate cazurilor este suficient să faci mai eficient ceea ce faci în mod curent, ca să câştigi mai mult.

Citeste mai mult
Cum sa integrati rapid un om de vanzari in echipa?

Cum sa integrati rapid un om de vanzari in echipa?

Vanzarile sunt un domeniu cu o rata foarte ridicata de innoire a fortei de munca. Spre exemplu, din 16.000 de anunturi pe eJobs.ro, peste 7.000 au legatura, sub o forma sau alta, cu vanzarile. Discutiile avute cu diverse persoane de management au aratat ca integrarea unei persoane noi in echipa de vanzari este dificila și cere timp. Nu am o statistica relevanta asupra timpului mediu, in care un nou angajat la vanzari incepe sa devina eficient, insa vorbim de cateva luni, de cele mai multe ori frustrate atat pentru angajat (care nu se considera eficient) cat si pentru angajator (care considera ca nu a facut alegerea potrivita).O remarca se impune insa, companiile care au un CRM functional reusesc sa integreze mai rapid un nou angajat. Care ar fi explicatia?

Citeste mai mult
Daca sunt ignorati, clientii nehotarati cumpara de la concurenta. Explicatii si rezolvari.

Daca sunt ignorati, clientii nehotarati cumpara de la concurenta. Explicatii si rezolvari.

Am citit recent un studiu, care arata ca 75% dintre companii renunta la un potential client (lead) daca acesta nu se decide imediat sa cumpere produsul/serviciul in discutie. Oamenii de vanzari raspund la un prim apel, trimit o propunere sau oferta, iar daca interlocutorul nu plaseaza imediat o comanda ferma, rata de revenire pentru a lamuri situatie este foarte redusa. Totusi, acelasi studiu sustine ca in 80% dintre cazuri, clientul face achizitia in urmatoarele luni, dar de la un alt furnizor. Exista in mod evident nuante in functie de modul de interactiune, companiile renunta mai usor la un lead generat de printr-un formular de contact pe site, fata de unul generat de o vizita intr-un showroom.

Citeste mai mult
La ce e buna geolocalizarea intr-o solutie CRM

La ce e buna geolocalizarea intr-o solutie CRM

In era post-PC, agentii de vanzari sunt inevitabil „condamnati" la mobilitate. Si asta pentru ca, fie ca place sau nu, cresterea gradului de digitizare a interactiunii cu clientii prin intermediul comunicarii multicanal nu elimina definitiv nevoia contactului direct cu acestia.„Munca de teren" si discutiile fata-in-fata fac inca parte din fisa postului in multe organizatii.

Citeste mai mult
Cine detine controlul asupra datelor clientilor in compania dvs.?

Cine detine controlul asupra datelor clientilor in compania dvs.?

Problema controlului asupra datelor clientilor nu este catusi de putin noua - amenintarea disparitiei omnipotentei agende a agentilor de vanzari este la fel de reala si acum, chiar daca hartia a fost inlocuita cu desktop-uri si laptop-uri si - mai nou - cu smartphone-uri si tablete.

Citeste mai mult
https://www.high-endrolex.com/45https://www.high-endrolex.com/45