Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.
CAS CRM implementat de Synergizer oferă libertate şi mobilitate maximă, atunci când eşti în vacanţă. Aplicaţia, disponibilă pe orice platformă mobilă (iOS, Android, Windows și chiar BlackBerry) dar şi prin intermediul browser-ului web, oferă acces la funcţionalităţi complete. Practic, utilizatorii au la dispoziţie toate instrumentele necesare derulării activităţii şi pot fi la fel de eficienţi în deplasare, ca şi la birou.
Situațiile atipice necesită, de cele mai multe ori, intervenţia persoanelor cu putere de decizie, conform procedurile stabilite în firmă. Poate fi vorba despre acordarea unui discount preferenţial, despre depăşirea unei limite de credit sau despre solicitarea unor condiţii speciale de plată, livrare etc. În astfel de soluţii, decizia aparţine unor persoane din echipa de management, iar aceştia trebuie să fie conectaţi permanent la realitatea companiei, fără a-şi afecta însă vacanţă sau timpul liber. CAS CRM implementat de Synergizer simplifică această situaţie şi pune la dispoziţie utilizatorului, toate informaţiile cheie pentru luarea unei decizii, la un simplu touch. Orice solicitare poate fi verificată şi rezolvată din mers, indiferent de locaţie. Mai mult, bogăţia informaţiilor disponibile în regim mobil permite luarea oricărei decizii, în cunoştinţă de cauză. CAS CRM oferă utilizatorilor cele mai diverse rapoarte asupra activităţii, care pot fi configurate în regim de vacanţă pentru o livră doar anumiţi indicatori relevanţi. Mai mult, se pot stabili alerte pentru semnalarea unor situaţii care necesită intervenţia managerului. Acesta nu trebuie să sune angajaţii pentru a obţine un raport asupra activităţii, ci găseşte în CAS CRM toate informaţiile necesare.
Plecarea în vacanţă, nu înseamnă că automat şi clienţii îşi iau zile libere. În puţine domenii de activitate, companiile îşi suspendă activitatea pe perioada vacanţei, iar clienţilor le răspund doar robotul telefonul şi autoreplay-ul din e-mail. Indiferent de situaţie, oportunităţile nu trebuie ratate, iar activitatea trebuie preluată şi distribuită angajaţilor disponibili. CAS CRM implementat de Synergizer permite stabilirea modului „vacanţă” pentru un utilizator, iar interacţiunile destinate acestuia sunt direcţionate către colegii disponibili. Poate interveni dacă situaţia o cere, însă în lipsa acestuia, clienţii nu vor fi ignoraţi şi nu vor suferi de lipsa atenţiei. Procesul este simplu şi acoperă vacanţe, zile libere, concedii medicale etc.
Ca să ne putem bucura pe deplin de timpul liber, este necesar ca activitatea în companie să se desfăşoare fluent şi transparent. Cum este complicat să obţii astfel de informaţii pe telefon şi email, CRM-ul rămâne singurul instrument care să ofere vizibilitate şi control. Astfel, poţi avea vacanțe mai multe şi mai relaxante.
Salvează ebook-ul și vei afla cum poți să păstrezi controlul fluxurilor din activitatea ta atunci când pleci în concediu sau mergi la conferinţe / târguri / instruiri. Găsești, în cele 19 pagini ale ebook-ului, 18 de capturi de ecran și multe idei de îmbunătățire a activităților ce vin din experiența noastră de implementare.
Lectură plăcută!
Lasa un comentariu