De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro
Legatura (link)
O legătură este o conexiune între două sau mai multe date de acelsi tip sau de tipuri diferite. Într -o soluție CRM, legăturile permit un acces mai rapid la detalii între înregistrările de date care sunt conectate între ele .
Loialitatea Clientilor
A vorbi despre loialitate relativ la un client implica transformarea clientilor in clienti fideli. Clientii fideli se intorc intotdeauna la compania preferata si loialitatea fata de acea companie ii determina sa nu schimbe marca sau furnizorul. Loialitatea clientului este extrem de importanta pentru companii deoarece clientii fideli repezinta o sursa previzibila de venituri care pot reduce costurile in achizitionarea de noi clienti prin reducerea cheltuielilor pentru promovare si marketing. Loialitatea clientului obtinuta prin satisfacerea cerintelor si prin intermediul unui CRM Un client nesatisfacut de un furnizor sau un produs este improbabil sa revina la acelasi frunizor pentru a alege un alt produs. Cu cat clientul este mai multumit, cu atat mai mare posibilitatea ca acesta sa opteze pentru acelasi produs si furnizor in viitor. Unul dintre pilonii principali ai sistemului CRM este de a imbunatati loialitatea clientilor. CRM ofera o platforma pentru formularea de strategii si tehnici care sa faciliteze implicarea mai indeaproape a clientilor alaturi de companie. Masuri suplimentare de crestere a loialitatii clientilor O componenta a CRM si a strategiei de obtinere a loialitatii clientilor include de multe ori un stimulent pentru a retine clientii aproape de companie. Aceste masuri includ de exemplu: programe bonus, carduri de loialitate, precum si caduri payback. Cardurile pentru clienti au un avantaj suplimentar, deoarece pot fi folosite in acumularea de informatii importante in preferintele achizitiilor fiecarui client. Datele acumulate sunt un aspect cheie pentru un CRM eficient, aceste date putand fi administrate, evaluate si folosite in consecinta pentru cresterea veniturilor. Mai mult, companiile au optiunea de a folosi chestionare pentru a afla preferintele clientilor si pentru a detecta cum sa actioneze in obtinerea loialitatii clientului respectiv. Sistemul CRM poate prelua datele si le poate folosi pentru a indica ce masuri se pot lua pentru a imbunatati relatiile cu clientii.

Demo CRM

Incearca gratuit CAS CRM

Newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru cele mai noi articole de business.