De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro

Analize de business si raportare in CRM. Presupuneri sau informatii detaliate?

Analize de business si raportare in CRM. Presupuneri sau informatii detaliate?
Dacă un medic are nevoie de analize sau radiografii pentru a pune diagnosticul corect, un om de afaceri pe ce se bazează atunci când doreşte să facă lucrurile să meargă mai bine? Pentru luarea deciziilor, tot mai mulţi manageri s-au convins că nu se pot baza doar pe intuiție şi experienţă, ci au nevoie de informații detaliate. Începutul de an este cea mai potrivită perioada pentru analize retrospective, însă în lipsa informațiilor acestea devin consumatoare de timp. Situația poate fi evitată prin utilizarea unui sistem performant, precum CAS CRM implementat de Synergizer, care oferă rapoarte coerente asupra celor mai diverse aspecte ale activităţii unei companii. Cu un astfel de sistem, poţi avea acces la:
 
  • Analiza performanţei în vânzări. Fie că vorbim despre cele mai bine vândute produse, cel mai profitabil client sau cei mai performanți angajaţi. În toate cazurile, în lipsa unui CRM informaţiile sunt greu de cernut, iar un simplu Excel poate genera confuzie în echipa de management. (Dacă tot am ajuns la Excel, citeste si eBook-ul Excel sau CRM. Cum poti fi mai bun in relatiile cu clientii)  Iată de ce, utilizarea CAS CRM implementat de Synergizer elimină toate aceste neajunsuri şi face raportarea managerială o activitate foarte simplă.
  • Rapoarte de profitabilitate. Arată de unde vin efectiv banii în companie: Ce clienţi cumpără cel mai mult, ce clienți cumpără cel mai des, care au cel mai mare potenţial. Nicio strategie de vânzări nu poate ignora această realitate, iar eforturile întregii echipe trebuie să se canalizeze acolo unde oportunitățile sunt mai mari şi evidente.
  • Rapoarte privind performanța echipei. Omul sfinţeşte locul, însă trebuie să ştii care dintre angajații de la vânzări are nevoie de suport. Un CRM performant precum CAS CRM implementat de Synergizer oferă informaţii detaliate despre cei mai buni vânzători, gradul de încărcare al echipei, rata de conversie a fiecărui agent sau campanie. Mai concret, ce rezultate obţine fiecare vânzător, în funcţie de bază de clienţi pe care o adminstrează și interacţiunile derulate (mesaje, apeluri, vizite, discuţii etc).
  • Analiza politicii de discount. Pentru multe companii, lista oficială de preţuri este pur şi simplu orientativa, iar tranzacţiile să reflecte cu totul alte valori. Un raport care să arate preţurile reale practicate ar permite prognoze mai corecte și ajustări fine ale preţurilor pentru creşterea profitabilităţii. Conform consultanților în vânzări, creşterea preţurilor cu 1% poate genera 10% în plus la profitabilitate. Deasemenea, existenţa unor discounturi prea mari poate avea la bază o apreciere eronată a valorii produselor în ochii clienţilor, dar şi lipsa unor abilităţi de negociere în rândul echipei sau partenerilor
  • Rapoarte despre pipeline şi ciclu de vânzare. Cultivi mai mult, recoltezi mai mult, prin urmare este relevant să ştii permanent ce lead-uri ai în baza de date, câte oportunităţi deschise, ce activităţi de bază derulează echipă (apeluri, vizite, prezentări etc) ca să poţi avea o proiecţie cât mai clară a viitorului apropiat. La fel de important este să ştii şi cum arată ciclul de vânzare, cât timp durează efectiv ca un client să cumpere şi cum trece acesta din stadiul de lead calificat către oportunitate. Nu în ultimul rând, contează să ştii şi ce oportunităţi au fost ratate, în ce condiţii şi în fața cărui concurent. Înţelegerea eşecurilor permite ajustarea deficiențelor la nivel de produs sau serviciu, strategie de preţ etc.
  • Analize asupra gradului de fidelizare a clienţilor. Din această perspectivă, rapoartele legate de „fani” din CAS CRM implementat de Synergizer sunt o adevărată mina de aur pentru că oferă cea mai bună imagine asupra realităţii şi o bună baza de pornire pentru acţiuni de îmbunătăţire.
(Pentru cei preocupati de fidelizarea clienilor recomandăm şi „4 motive pentru care satisfacţia clienţilor ar trebui să vă preocupe constant”.)

Se vorbește mult despre Business Intelligence, soluţii care procesează date din mai multe surse. Sunt utile însă au un grad mai mare de complexitate şi costă pe măsură. CAS CRM implementat de Synergizer oferă însă tuturor utilizatorilor funcţii simple de Business Inteligence şi rapoarte uşor de înţeles şi interpretat, într-un mod simplu şi eficient, fără costuri suplimentare şi fără ajutor din partea IT-ului. Contacteaza-ne acum pentru informatii suplimentare!

 

 

 

 

 

0 + 5 =
Trimite Mesaj