De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro

6 beneficii pe care le poti avea printr-un contract de mentenanţă pentru CRM, semnat cu Synergizer

6 beneficii pe care le poti avea printr-un contract de mentenanţă pentru CRM, semnat cu Synergizer
Ce au în comun: oamenii, afacerile şi tehnologia? Toţi şi toate se schimba într-un ritm care uneori ne poate lua prin surprindere. Experienţa aduce un nou stil de business, angajaţii tineri preferă fluxuri mobile de lucru, interacţiunea cu clienţii se mută pe noi canale, iar inovaţiile tehnologice se regăsesc în tot cea ce facem. În acest context,  un sistem CRM implementat în urmă cu 2-3 ani nu poate şi nu trebuie lăsat în urmă. Iată de ce, este necesar un contract de mentenanţă cu un SLA (Service Level Agreement) ferm, prin care  sistemul CRM să fie în pas cu realitatea şi să rămână cel mai bun ajutor în vânzări, marketing şi suport.

Care sunt motivele pentru care recomandăm să aveţi un contract activ de mentenanţă pentru CAS CRM implementat de Synergizer?

 

Control asupra costurilor.

Un proiect CRM are două componente de cost: licenţele şi serviciile de implementare/customizare. Multe companii au tendinţe să „supracustomizeze” soluţia CRM de la început şi să transforme din „nice to have” in „need to have”  numeroase idei şi funcţionalităti. Această situaţie generează costuri suplimentare şi prelungirea termenului de finalizare. Un contact de mentenanţă permite distribuirea efortului financiar pe o perioadă mai lungă, păstrând însă echipa concentrată asupra proiectului. Customizările dorite pot fi prioritizate şi abordate în funcţie de încărcarea angajaţilor, concedii, vârfuri de sezon, rezultatele unor testări de anduranţa etc,  De asemenea, adăugarea de noi module, integrarea cu alte aplicaţii de business sau trecerea la un nivel superior de licenţiere pot fi făcute în timp, cu ajutorul echipei Synergizer.

Citeste mai multe despre avantajele customizării unui CRM in articolul:
Standard sau Customizat? Află care este cel mai potrivit CRM pentru compania ta.

Analiză şi implementare de funcţionalităţi noi.

Customizările excesive derulate  chiar de la implementare conduc la o creştere a complexităţii soluţiei,  într-un moment în care angajații, încă nu s-au obișnuit cu lucrul în CRM. O abordare etapizată este ideală, iar un contract de mentenanță asigură implementarea  facilă a unor noi funcţionalităţi. Acestea vor fi dezvoltate în baza unui plan, pe măsură ce echipa descoperă soluția, gradul de adopţie creşte, iar experienţa de utilizare se maturizează. CAS CRM implementat de Synergizer are un nivel ridicat de personalizare, astfel încât fiecare utilizator poate avea propriul său mod de lucru.

Adăugarea de noi utilizatori/roluri în aplicaţie şi instruirea acestora.

Dinamica fortei de munca este tot mai mare în Romania. Angajaţii noi au nevoie de instruirea în utilizarea sistemului CRM, pentru a putea lucra eficient, în acelaşi mediul de colaborare cu restul echipei.

Noi tipuri de rapoarte si analize.

Datele sunt elementul central în orice sistem CRM şi permit utilizatorilor să interacţioneze cu clienţii într-un mod personalizat şi eficient. Pentru aceasta  contează atât calitatea  datelor cât şi disponibilitate acestora. În baza contractului de menetenaţă vă ajutăm să oţineţi noi rapoarte maanagerile dar si să păstraţi integritatea datelor.


Asistenţă tehnică în rezolvarea problemelor aparute, optimizări şi schimbări de configuraţii.

Sistemul CRM are nevoie de întretinere pentru a rula optim pe infrastructura hardware deţinută, bug-urile trebuie îndepărtate, iar erorile din baza de date corectate. În baza SLA-ului agreat, echipa de suport a Synergizer va interveni periodic pentru a garanta bună funcţionalitate a sistemului. De asemenea, Clienţii Synergizer au la dispoziţie o linie Helpdesk dedicata, pentru a semnala eventualele probleme. Timpii de răspuns şi remediere sunt stabiliţi prin SLA.

Actualizări şi migrare facilă la noi versiuni.

CAS Software dezvoltă anual o nouă versiune a CAS GenesisWorld inc re integrează rezultatele efortului de cercetare dezvoltare, noi tehnologii apărute pe piaţă, dar şi feedback+ul primit de la utilizatori. Trecerea la o nouă versiune este mult mai facilă cu un contract active de mentenanţa. Spre exemplu, versiunea X10 a CAS genesis World, lansată in toamna lui 2018 înseamnă un salt major fata de trecut. Aduce un Configurator de produs, un motor nou de căutare bazat pe Inteligență Artificială, precum si un mod nou de lucru bazat pe Apps-uri, similar celui pentru platformelor mobile. Trecerea la X10 poate fi o decizie inspirata, mai ales pentru cei care vor un plus de mobilitate şi o interfaţă ultramodernă.

Ce contează atunci când alegeţi un furnizor pentru contractul de mentenanţă?
Să aibă o echipă tehnică bine pregătită,  competente la nivel de consultanţă şi să ofere un SLA (Service Level Agreement) cât mai performant. Astfel va înţelege foarte bine cerinţele de business pe care le formulaţi şi le va putea transpune rapid în sistem. Pentru orice întrebare legată de serviciile de mentenanță oferite de Synergizer, contactaţi-ne chiar acum.

 
8 + 2 =
Trimite Mesaj