De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro

Ce știți despre CRM-ul lui Moş Crăciun?

Ce știți despre CRM-ul lui Moş Crăciun?

Întotdeauna m-am întrebat cum se descurcă Moş Crăciun în relaţiile cu clienţii? Cum reușește să livreze întotdeauna la timp, să coreleze cererea cu oferta, să acopere o piaţă atât de mare şi să-şi fidelizeze consumatorii astfel încât să-l aştepte cu sufletul la gură şi anul următor. Având în vedere referinţele publice, nu pare să folosească o agendă obişnuită şi nici fișiere Excel, prin urmare, sigur are un CRM.  Iată câteva aspecte legate de CRM-ul lui Moş Crăciun din care orice companie, care se respectă, ar avea de învăţat:

1) Face o segmentare foarte bună a clienţilor.

Având în vedere piaţă pe care o adresează, Moş Crăciun îşi segmentează clienţii pe baza unor criterii foarte complexe, de la adresa şi stare civilă, până la vârsta şi pasiuni. Segmentarea este esenţială, astfel nu ar putea merge pe principiul „punct ochit punct lovit”. totul este mai simplu atunci când îţi cunoşti bine clienţii şi îi poţi împărţi pe categorii.

2) Captează cererile clienţilor pe orice canal disponibil.

La Moş Crăciun ajung cererile tuturor: de la pensionari simpatici care iubesc Poşta Română, la ultima generaţie de hipsteri, familiarizaţi cu whatsapp şi instagram. CRM-ul minune îi permite să preia automat doritele tuturor, pe orice canal, online sau offline. Moşul nu pierde nicio solicitare, prin urmare întreg acest proces este automatizat şi fără greşeală.

3) Oferă supermobilitate.

Nu cred că Moş Crăciun sta prea multe ore la birou şi probabil întreg anul aleargă între furnizorii de materii prime şi fabricile de jucării din Laponia. Mai mult, de sărbători fiind pe teren, mobilitatea este esenţială. Nu aş putea spune dacă este fan Android sau iPhone, sau dacă are Blackberry fiind mai de modă veche. Probabil este un CRM care funcţionează pe orice platformă mobilă, ca să nu aibă surprize.

Despre mobilitate, poti citi si SFA versus CRM. Care sunt diferentele?
 

4) Are un contact management foarte performant.

Moş Crăciun, asemenea oricărui Manager respectabil are o agendă extrem de încărcată, iar CRM-ul îi gestionează toate întâlnirile cu furnizorii de cadouri, workshopurile cu spiriduşii, discuţii cu renii, programări la service pentru sanie etc. Dacă Moşul este extrem de punctual şi prompt, CRM-ul este cauza.

4) Permite geolocalizarea tuturor clienţilor.

Când ai multe livrări de făcut, geolocalziarea este soluţia ideală pentru că aduce toate adresele pe harta şi defineşte un traseu optim. Doar aşa reuşeşte Moş Crăciun să treacă pe la toţi, în cel mai scurt timp şi cu efort minim din partea renilor. Cu o hartă pe hârtie şi indicaţii la telefon, mulţi ar rămâne fără cadouri. Unii îl suspectează că ar folosi şi Waze, ca să evite unele amenzi de viteză.

(Citeste si articolul Cum te ajuta geolocalizarea in relatiile cu clientii)
 

7) Oferă acces la istoricul clienților.

În mod evident, Moş Crăciun are la dispoziţie istoricul fiecărei persoane, încât să ştie ce se potriveşte fiecăruia, ce a comandat în anii precedenţi şi nu aduce niciodată acelaşi cadou de două ori.

 

Scriind acest material, mi-am dat seama că Moş Crăciun are o organizare foarte nemţeasca, adică riguroasă şi eficientă. Şi cum în Laponia nu prea sunt furnizori de CRM, am nişte bănuieli să Moş Crăciun foloseşte CAS CRM implementat de Synergizer, însă tot am o nedumerire. O fi în cloud sau on prem?

0 + 6 =
Trimite Mesaj