De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro

5 măsuri esențiale ca să accelerezi vânzările pe final de an

5 măsuri esențiale ca să accelerezi vânzările pe final de an

Finalul de an poate aduce oportunităţi nesperate de vânzare, pe fondul unor cozi de buget rămase la unii clienţi, a dorinţei de a creşte nivelul investițiilor şi a reduce impozitele aferente în cazul altora, sau în cazul B2C a creşterii generale cumpărăturilor.
 (citeste si articolul Scutirea pe profitul reinvestit in aplicatii informatice )
În toate aceste situaţii, propuneri și oferte rămase la stadiul de evaluare pot intra rapid în procesul de aprobare, iar prospecții să rapid o decizie de achziție. Cum poţi însă accelera acest proces si de ce utilizarea unui CRM iţi va creste şansele de succes?

1) Foloseşte timpul cât mai eficient.

Timpul trebuie petrecut în discuţii cu clienţii şi nu cu derularea sarcinilor administrative. Decembrie este oricum o lună „scurtă” dacă oamenii de vânzări mai pierd şi timpul căutând informaţii prin sute de fișiere, completată zeci de câmpuri în excel şi conturând manual ofertele comerciale, rezultatele vor fi dezamăgitoare. Nu poţi accelera vânzările fără o soluţie CRM care să automatizeze procesele repetitive legate de introducerea datelor şi obţinerea informaţiilor, acces la istorie, ofertare etc. În companiile fără CRM, 32 până la 50% din timp este irosit pe astfel de activităţi, atât de vânzători cât şi de superiorii acestora.

2) Concentrează-ţi atenţia pe clienţii cu cel mai mare potenţial.

Ca să accelerezi vânzările trebuie să te concentrezi pe lead-urile cu cel mai bun scor şi pe oportuniatile cu potenţial. Greu de obţinut astfel de informaţii doar cu agenda şi Excel-ul. Flerul şi experienţa contează, însă un CRM performant va fi cel mai bun catalizator. O aplicaţia precum CAS CRM implementat de Synergizer permite selectarea celor mai bune oportunităţi, în funcţie de probabilitatea de închidere a tranzacţiilor. (vezi imaginea de mai jos) Astfel omul de vânzări se va putea concentra pe un număr mic de conturi fără să piardă timp şi energie în discuţii cu şanse minime de finalizare.

 

3) Accesează şi înţelege istoricul fiecărui client.

Ca să ai o abordare de tip „punct ochit punct lovit” este nevoie să înţelegi bine cerinţele clientului şi istoricul relaţiei cu acesta. Cine este decidentul real, ce discounturi a primit la contractele anterioare, ce condiţii de livrare a solicitate, în ce etapă de achiziţie este etc. CAS CRM implementat de Synergizer te ţine conectat cu istoricul fiecărui clienţi, indiferent dacă este la birou sau pe teren, indiferent dacă ai iOS, Android, WindowsPhone sau chiar BlackBerry.

 

4) Campanii promoţionale inteligente şi rapide.

Produse pe stoc, articole sezoniere, febra cumpărăturilor, luna cadourilor..dacă vrei să profiţi de aceste situaţii, ai nevoie de un instrument inteligente de crearea şi gestiunea unei campanii promoţionale. Aceasta implică, segmentarea clienţilor pe cele mai diverse criterii, definirea ofertelor, conturarea şi expedierea mesajelor, captarea comenzilor etc. Campaniile pe e-mail rămân una dintre cele mai eficiente metode, secretul sta în personalizarea ofertei pe specificul publicului ţinta. Pe cât sunt mai targetate campaniile, pe atât rata de succes este mai mare. Manual este aproape imposibil, insă cu o soluţie precum CAS CRM Implementat de Synergizer  devine însă o activitate simplă. Modulul permite o planificare rapidă și  logică pentru fiecare etapă, iar campaniile poti fi replicate oricând.
 

5) Analiza şi raportare în timp real.

În B2B, pentru a interveni la timp într-o tranzacţie cu o măsură care să accelereze decizia clientului, un manager trebuie să aibă acces la informaţii şi să ştie din câteva click-uri activitatea reală a echipei și să motiveze angajații cu rezultate sub target. Sunt situaţii în care intervenţia directorul de vânzări este esenţială pentru punerea în mişcare a unui contract, fie prin acordare a unui discount mai bun, fie printr-o mai bună argumentare, fie prin simpla susţinere morală a unui agent de vânzări lipsit de experienţă. O mai bună gestiune a echipei, cu intervenţii punctuale şi în timp util, poate genera o accelerare a vânzărilor şi implicit o un fină de an peste aşteptări. În lipsa unui CRM, informaţiile se obţin la telefon sau prin discuţii directe, adică într-un ritm mult prea lent pentru viteza de derulare afacerilor în luna decembrie. În CAS CRM implementat de Synergier, tablourile de bord sunt coerente și ușor de obținut.


 

Ca să accelerezi vânzările cu ajutorul CAS CRM implementat de Synergizer, contacteaza-ne ACUM. Consultanţii Synergizer iți stau la dispoziţie, chiar și pe final de an.

 

7 + 8 =
Trimite Mesaj