De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro
Stiati ca puteti cumpara programe informatice si sa obtineti scutire pe profitul reinvestit? Aflati cum, de la un expert contabil

Stiati ca puteti cumpara programe informatice si sa obtineti scutire pe profitul reinvestit? Aflati cum, de la un expert contabil

Facilitatea fiscala privind scutirea de impozit aferent profitului reinvestit nu este una noua, ea fiind valabila si in anii trecuti. Noutatea cu care vine Legea 227 / 2015 privind Codul fiscal este extinderea ariei de scutire de la productia/achizitia de echipamente tehnologice (cele prevazute in subgrupa 2.1. din Catalogul privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe) la: calculatoare electronice si echipamente periferice, masini si aparate de casa, de control si de facturare prevazute in clasa 2.2.9 din Catalogul privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe programe informatice (imobilizari necorporale).

Citeste mai mult
Nu mai pierdeti timpul! Gasiti o solutie sa lucrati mai eficient

Nu mai pierdeti timpul! Gasiti o solutie sa lucrati mai eficient

Multora dintre noi, părinţii le-au spus că pentru a câştiga mai mult, trebuie să muncim mai mult…mă tem însă că nu este întotdeauna adevărat. Majoritatea antreprenorilor se gândesc să angajeze mai multi oameni, să diversifice activitatea, sa extindă portofoliul de produse etc, însă in mai toate cazurilor este suficient să faci mai eficient ceea ce faci în mod curent, ca să câştigi mai mult.

Citeste mai mult
Cum sa integrati rapid un om de vanzari in echipa?

Cum sa integrati rapid un om de vanzari in echipa?

Vanzarile sunt un domeniu cu o rata foarte ridicata de innoire a fortei de munca. Spre exemplu, din 16.000 de anunturi pe eJobs.ro, peste 7.000 au legatura, sub o forma sau alta, cu vanzarile. Discutiile avute cu diverse persoane de management au aratat ca integrarea unei persoane noi in echipa de vanzari este dificila și cere timp. Nu am o statistica relevanta asupra timpului mediu, in care un nou angajat la vanzari incepe sa devina eficient, insa vorbim de cateva luni, de cele mai multe ori frustrate atat pentru angajat (care nu se considera eficient) cat si pentru angajator (care considera ca nu a facut alegerea potrivita).O remarca se impune insa, companiile care au un CRM functional reusesc sa integreze mai rapid un nou angajat. Care ar fi explicatia?

Citeste mai mult
Daca sunt ignorati, clientii nehotarati cumpara de la concurenta. Explicatii si rezolvari.

Daca sunt ignorati, clientii nehotarati cumpara de la concurenta. Explicatii si rezolvari.

Am citit recent un studiu, care arata ca 75% dintre companii renunta la un potential client (lead) daca acesta nu se decide imediat sa cumpere produsul/serviciul in discutie. Oamenii de vanzari raspund la un prim apel, trimit o propunere sau oferta, iar daca interlocutorul nu plaseaza imediat o comanda ferma, rata de revenire pentru a lamuri situatie este foarte redusa. Totusi, acelasi studiu sustine ca in 80% dintre cazuri, clientul face achizitia in urmatoarele luni, dar de la un alt furnizor. Exista in mod evident nuante in functie de modul de interactiune, companiile renunta mai usor la un lead generat de printr-un formular de contact pe site, fata de unul generat de o vizita intr-un showroom.

Citeste mai mult
Cum poate CRM-ul sa creasca productivitatea angajatilor?

Cum poate CRM-ul sa creasca productivitatea angajatilor?

Majoritatea companiilor care au implementat o solutie pentru gestiunea relatiilor cu clientii (CRM) atesta o crestere a productivitatii angajatilor cu activitate de vanzari. Acest material nu are la baza textul unei brosuri de prezentare ci declaratiile unui utilizator. Hai sa afla impreuna cum s-au intamplat lucrurile in cadrul ISOPAN EST, companie care utilizeaza CAS CRM pentru automatizarea unei echipe alcatuite din 16 ingineri de vanzari, cu prezenta in diverse locatii la nivel national/regional. Toni Pera, directorul companiei, ne-a declarat ca unul dintre castigurile proiectului a fost „creșterea cu 20% a timpului productiv al fiecărui angajat de la vânzări prin eliminarea sarcinilor birocratice”. Interesant, nu? Dar care sunt mecanismele?

Citeste mai mult