De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro
Ce castiga ISOPAN Est prin utilizarea unei solutii CRM?

Ce castiga ISOPAN Est prin utilizarea unei solutii CRM?

Toni Pera este Directorul General al companiei ISOPAN Est si considera ca „ solutia CRM ne aduce o trasabilitate completă a ofertelor comerciale. Astfel știm permanent situația relației cu un client, iar pe baza alertelor putem interveni în timp util. Nu mai pierdem oportunități de afaceri, pentru ca soluția nu ne permite să uităm.”

Citeste mai mult
La ce e buna geolocalizarea intr-o solutie CRM

La ce e buna geolocalizarea intr-o solutie CRM

In era post-PC, agentii de vanzari sunt inevitabil „condamnati" la mobilitate. Si asta pentru ca, fie ca place sau nu, cresterea gradului de digitizare a interactiunii cu clientii prin intermediul comunicarii multicanal nu elimina definitiv nevoia contactului direct cu acestia.„Munca de teren" si discutiile fata-in-fata fac inca parte din fisa postului in multe organizatii.

Citeste mai mult
Cine detine controlul asupra datelor clientilor in compania dvs.?

Cine detine controlul asupra datelor clientilor in compania dvs.?

Problema controlului asupra datelor clientilor nu este catusi de putin noua - amenintarea disparitiei omnipotentei agende a agentilor de vanzari este la fel de reala si acum, chiar daca hartia a fost inlocuita cu desktop-uri si laptop-uri si - mai nou - cu smartphone-uri si tablete.

Citeste mai mult
Afla cum te ajuta efectiv un sistem CRM sa cresti vanzarile

Afla cum te ajuta efectiv un sistem CRM sa cresti vanzarile

Mi s-a parut intotdeauna amuzant, ca avem nevoie de studii savante, facute cu metodologie si statistică, pentru a afla ceea ce stim deja: una dintre principalele nevoi care motiveaza companiile in decizia achizitionarii unui sistem CRM o reprezinta cresterea vanzarilor. Este ușor de intuit ca piata locala nu face excepție, iar logica se aplica mai ales in cazul companiilor de dimensiuni medii si mici care nu au experienta pe zona sistemele pentru gestiunea relatiilor cu clientii.

Citeste mai mult
5 metode de crestere a productivitatii unui sistem CRM

5 metode de crestere a productivitatii unui sistem CRM

Beneficiile pe care un sistem CRM le ofera sunt numeroase si le puteti accesa rapid luand din start o serie de masuri simple de crestere a productivitatii aplicatiei. Unele le puteti pune in practica inca dinaintea finalizarii implementarii, altele - din mers.

Citeste mai mult