De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro
În relațiile cu clienții, SMS-ul bate E-mailul, Facebook-ul sau Twitter-ul!

În relațiile cu clienții, SMS-ul bate E-mailul, Facebook-ul sau Twitter-ul!

Invariabil, telefonul mobil devine principalul instrument de comunicare interpersonală şi de business. Apelurile de voce sunt însă prea invazive, iar e-mailul este prea mult afectat de spam și junk. Rata medie de deschidere a e-mailor este de 20%, iar pe Facebook, doar 12% din postari sunt citite. Pe de alta parte, 98% dintre SMS-uri sunt deschise. Ce concluzie tragem de aici? Lumea preferă SMS-ul. Cum îl poți însă folosi eficient în business?

Citeste mai mult
Ce functionalitati noi aduce CAS genesisWorld X9 si care sunt motivele pentru upgrade?

Ce functionalitati noi aduce CAS genesisWorld X9 si care sunt motivele pentru upgrade?

La finele lunii iunie, solutia CAS genesisWorld X9 devine disponibila comercial. Prin urmare, l-am rugat pe Mircea Prelipceanu, Head of Internaţional Sales să spună care sunt principalele functionalitati noi si de ce este necesar un astfel de upgrade.

Citeste mai mult
Ce noutăţi pregăteşte CAS CRM pentru vara anului 2017?

Ce noutăţi pregăteşte CAS CRM pentru vara anului 2017?

CAS Software, compania germană care a dezvoltat CAS CRM, pregăteşte o serie de noutăţi pentru vara acestui an. Noile funcţionalităţi, care se vor regăsi şi în proiectele CAS CRM implementate de Synergizer Business Solutions, vor duce soluţia către un nou nivel de dezvoltare şi includ: Inteligenta Artificială, facilităţi de scanare şi procesare documente, dezvoltare facilă de aplicaţii mobile etc.

Citeste mai mult
Geolocalizare şi Geomarketing, cum ajută harta în relaţiile cu clienţii?

Geolocalizare şi Geomarketing, cum ajută harta în relaţiile cu clienţii?

Dacă o imagine face cât o mie de cuvinte, haideţi să ne imaginăm cât valorează o hartă interactivă? Integrarea datelor din CRM cu harta şi analizele ce decurg de genereaza beneficiile atât la nivel de marketing şi suport, cât și la nivel de management şi control. În mod evident, datele există în sisteme, însă interpretarea lor este dificilă atunci când nu sunt expuse într-o manieră grafică. Pe hartă, datele au un impact mult mai puternic.

Citeste mai mult
Ce așteptări ar trebui sa aibă orice utilizator de CRM Mobil?

Ce așteptări ar trebui sa aibă orice utilizator de CRM Mobil?

Două informaţii preţioase despre „mobilitatea românilor” au circulat în presă de business a ultimelor luni: ca mulţi angajaţi ar prefera un program mai flexibil în locul unei măriri de salariu (articol în Ziarul Financiar) şi că 50% dintre aceştia lucrează frecvent din afara biroului (Studiu Regus). Realitatea arată că tot mai mulţi utilizatori se bazează în activitatea curentă pe tableta şi smartphone, iar traficul generat de aceste dispozitive mobile a crescut de la 1% în 2009 la aproape 50% în 2016. Fenomenul este global şi acoperă fără excepţie toate piețele și ...

Citeste mai mult