De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro
Ce știți despre CRM-ul lui Moş Crăciun?

Ce știți despre CRM-ul lui Moş Crăciun?

Întotdeauna m-am întrebam cum se descurcă Moş Crăciun în relaţiile cu clienţii? Cum reușește să livreze întotdeauna la timp, să coreleze cererea cu oferta, să acopere o piaţă atât de mare şi să-şi fidelizeze consumatorii, astfel încât să-l aştepte cu sufletul la gură şi anul următor. Având în vedere referinţele publice, nu pare să folosească o agendă obişnuită şi nici fișiere Excel, prin urmare, sigur are un CRM supertare.

Citeste mai mult
5 măsuri esențiale ca să accelerezi vânzările pe final de an

5 măsuri esențiale ca să accelerezi vânzările pe final de an

Finalul de an poate aduce oportunităţi nesperate de vânzare, pe fondul unor cozi de buget rămase la unii clienţi, a dorinţei de a creşte nivelul investițiilor şi a reduce impozitele aferente în cazul altora, sau în cazul B2C a creşterii generale cumpărăturilor. In toate aceste situaţii, propuneri si oferte rămase la stadiul de evaluare pot intra rapid în procesul de aprobare, iar decizia de achiziție sa fie luată rapid. Cum poţi însă accelera acest proces si de ce utilizarea unui CRM iţi va creste şansele de succes?

Citeste mai mult
Tot ce vreţi să ştiţi despre CRM si GDPR, dar nu aveţi pe cine întreba

Tot ce vreţi să ştiţi despre CRM si GDPR, dar nu aveţi pe cine întreba

Dacă folosiţi un CRM pentru orice activitate relevantă de vânzări, marketing sau suport, dacă stocaţi şi prelucraţi date despre clienţi, indiferent dacă activaţi B2B sau B2B, intraţi în zona de acţiune a GDPR. Care este insa legatura si cum va influenta noul Regulament modul concret in care derulati relatiile cu clientii?

Citeste mai mult
Maximizează rata de succes în vânzări: Strategii și idei despre cum să ofertezi rapid și eficient

Maximizează rata de succes în vânzări: Strategii și idei despre cum să ofertezi rapid și eficient

Cel mai frecvent motiv al pierderii clienţilor este răspunsul întârziat la solicitările comerciale. Consumatorul modern are puţină răbdare, iar în lipsa unei reacţii prompte caută produsele/erviciile pe un alt site, la un alt furnizor, într-un alt magazin. Cum poți însă depăși problemele generate de un portofoliu foarte complex sau de omiterea comenzilor preluate online sau telefonic? Afla cele mai bune strategii și idei despre cum să ofertezi rapid și eficient.

Citeste mai mult
SFA versus Mobile CRM. Care sunt diferenţele?

SFA versus Mobile CRM. Care sunt diferenţele?

Ambele solutii sustin utilizatorii cu activitate pe teren. Dacă SFA-ul se concentrează pe agent şi comanda, Mobile CRM-ul acorda atenţie maximă clientului şi procesului de vânzare. Astfel, Mobile CRM-ul acoperă o categorie mult mai largă de utilizatori, practic orice compania, B2B sau B2C, în egală măsură cu vânzări tranzacţionale sau consultative.

Citeste mai mult