De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro
Vârf de sezon? Află soluția perfectă pentru valul de solicitări!

Vârf de sezon? Află soluția perfectă pentru valul de solicitări!

Vara, numeroase activităţi înregistrează creşteri semnificative ale volumului de interacţiune cu clienţii. Companiile care montează şi întreţin sisteme de climatizare şi echipamente frigorifice, hotelurile şi agenţiile de turism, închirierile auto etc sunt efectiv asaltate de cererile de suport. Situația poate deveni un coșmar, dacă nu este gestionată corespunzător.

Citeste mai mult
Trei întrebări greşite despre CRM, pentru care avem răspunsurile corecte

Trei întrebări greşite despre CRM, pentru care avem răspunsurile corecte

Care este cel mai bun CRM? O intrebare greșită pentru ca „best CRM” ar putea fi prea scump, prea complex, lipsit de localizare şi suport etc...astfel încât deşi produsul este bun, proiectul să fie ratat complet. Pe scurt: nu ai nevoie de un Ferrari, ca să mergi zilnic în Pipera, cu 15 kmph viteza medie.

Citeste mai mult
Esti in vacanta, dar problemele de la birou nu iti dau pace? Incearca CAS CRM – pentru vacante linistite!

Esti in vacanta, dar problemele de la birou nu iti dau pace? Incearca CAS CRM – pentru vacante linistite!

Vrei să poţi pleca oricând în vacanță? Nimic mai simplu, procedează astfel încât să-ţi poţi derula activitatea de oriunde, la fel de eficient. Vei putea fi într-o vacanţă perpetuă, iar clienţii îşi vor da seama că nu eşti la birou, doar după pozele puse pe Facebook. Afla cum te ajuta CAS CRM sa ai o vacanta mult mai linistită.

Citeste mai mult
Ce cred firmele din Germania despre CRM? Aflaţi opiniile românului care coordonează vânzările internaţionale CAS CRM

Ce cred firmele din Germania despre CRM? Aflaţi opiniile românului care coordonează vânzările internaţionale CAS CRM

Germania rămâne un model de urmat pentru întreaga Europă din perspectiva productivităţii şi maturităţii modelelor de business. Gestiunea relaţiilor cu clienţii nu face excepţie, companiile, inclusiv cele mici, investesc mult şi acordă o atenţie mare implementărilor. Accentul se mută însă de la eficiența în vânzări la mobilitate, social CRM, confidenţialitate datelor, Internet of Things (IoT) etc.

Citeste mai mult
În relațiile cu clienții, SMS-ul bate E-mailul, Facebook-ul sau Twitter-ul!

În relațiile cu clienții, SMS-ul bate E-mailul, Facebook-ul sau Twitter-ul!

Invariabil, telefonul mobil devine principalul instrument de comunicare interpersonală şi de business. Apelurile de voce sunt însă prea invazive, iar e-mailul este prea mult afectat de spam și junk. Rata medie de deschidere a e-mailor este de 20%, iar pe Facebook, doar 12% din postari sunt citite. Pe de alta parte, 98% dintre SMS-uri sunt deschise. Ce concluzie tragem de aici? Lumea preferă SMS-ul. Cum îl poți însă folosi eficient în business?

Citeste mai mult