De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro
Analize de business si raportare in CRM. Presupuneri sau informatii detaliate?

Analize de business si raportare in CRM. Presupuneri sau informatii detaliate?

Dacă un medic are nevoie de analize sau radiografii pentru a pune diagnosticul corect, pe ce se bazeaza un om de afaceri atunci când doreşte să facă lucrurile să meargă mai bine? Intuitie si presupuneri sau informatii detaliate? Începutul de an este cea mai potrivită perioada pentru analize retrospective, însă în lipsa informațiilor acestea devin consumatoare de timp. Situația poate fi evitată prin utilizarea unui sistem performant, precum CAS CRM implementat de Synergizer, care oferă rapoarte coerente asupra celor mai diverse aspecte ale activităţii unei companii.

Citeste mai mult
4 motive pentru care satisfacţia clienţilor ar trebui să vă preocupe constant

4 motive pentru care satisfacţia clienţilor ar trebui să vă preocupe constant

Într-o lume marcată de social media, păstrarea unui nivel ridicat de satisfacţie a clienţilor ar trebui să fie preocupare majoră a oricărui antreprenor cu scaun la cap. Nu doar că un client mulţumit devine un „avocat” al companiei şi va face oricând recomandări pozitive, dar şi costă de câteva ori mai puţin să vinzi unui client existent decât unui prospect. Cum ştiți însă cât de mulţumiţi sunt clienţii şi cum puteți interveni asupra acestei experienţe? Vă ajută Synergizer!

Citeste mai mult
Ce știți despre CRM-ul lui Moş Crăciun?

Ce știți despre CRM-ul lui Moş Crăciun?

Întotdeauna m-am întrebam cum se descurcă Moş Crăciun în relaţiile cu clienţii? Cum reușește să livreze întotdeauna la timp, să coreleze cererea cu oferta, să acopere o piaţă atât de mare şi să-şi fidelizeze consumatorii, astfel încât să-l aştepte cu sufletul la gură şi anul următor. Având în vedere referinţele publice, nu pare să folosească o agendă obişnuită şi nici fișiere Excel, prin urmare, sigur are un CRM supertare.

Citeste mai mult
5 măsuri esențiale ca să accelerezi vânzările pe final de an

5 măsuri esențiale ca să accelerezi vânzările pe final de an

Finalul de an poate aduce oportunităţi nesperate de vânzare, pe fondul unor cozi de buget rămase la unii clienţi, a dorinţei de a creşte nivelul investițiilor şi a reduce impozitele aferente în cazul altora, sau în cazul B2C a creşterii generale cumpărăturilor. In toate aceste situaţii, propuneri si oferte rămase la stadiul de evaluare pot intra rapid în procesul de aprobare, iar decizia de achiziție sa fie luată rapid. Cum poţi însă accelera acest proces si de ce utilizarea unui CRM iţi va creste şansele de succes?

Citeste mai mult
Tot ce vreţi să ştiţi despre CRM si GDPR, dar nu aveţi pe cine întreba

Tot ce vreţi să ştiţi despre CRM si GDPR, dar nu aveţi pe cine întreba

Dacă folosiţi un CRM pentru orice activitate relevantă de vânzări, marketing sau suport, dacă stocaţi şi prelucraţi date despre clienţi, indiferent dacă activaţi B2B sau B2B, intraţi în zona de acţiune a GDPR. Care este insa legatura si cum va influenta noul Regulament modul concret in care derulati relatiile cu clientii?

Citeste mai mult