De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro
CRM pentru dealeri de auto rulate. Secretul succesului de piață

CRM pentru dealeri de auto rulate. Secretul succesului de piață

Concurența este acerbă pe piața de auto rulate, doar în București activand 30-40 de companii. Pentru succesul acestei activități, dincolo de calitatea maşinilor vândute contează foarte mult imaginea, încrederea şi promptitudinea. Aceste aspecte pot face diferenţa între firmele câştigătoare şi cele care vor închide porţile în următorii ani.

Citeste mai mult
8 beneficii cheie pentru reprezentanţii medicali, asigurate de Synergizer

8 beneficii cheie pentru reprezentanţii medicali, asigurate de Synergizer

Companiile din industria farmaceutică (producători, importatori și distribuitori) au luat foarte în serios tehnologia şi au fost printre primele care au adoptat soluţii CRM profesionale. Aceasta s-a întâmplat însă cu 10 ani în urmă, iar majoritatea folosesc în mod curent platforme învechite care nu mai ţin pasul cu cele mai recente inovaţii din domeniul aplicaţiilor CRM.

Citeste mai mult
4 informaţii esenţiale pe care e bine să le ştii când alegi un furnizor de CRM

4 informaţii esenţiale pe care e bine să le ştii când alegi un furnizor de CRM

Eşti în situaţia alegerii unui sistem CRM, dar nu eşti pe deplin hotărât? Este bine să ştii că la achiziţia unui CRM, nu cumperi doar sistemul ci şi furnizorul soluţiei, iar acest „mariaj” este bine să aibă perspective pe termen lung, adică cel puţin 4-5 ani. Ce e bine să știi despre viitorul parteneri?

Citeste mai mult
Ajută oamenii să lucreze în echipă, cu un sistem CRM prietenos

Ajută oamenii să lucreze în echipă, cu un sistem CRM prietenos

4+1, 7+1..nu contează câți sunteți în echipă, contează să trageți în aceeași direcție și cu același ritm. Finalizarea unei tranzacţii şi mulţumirea unui client sunt rezultatul unui efort comun, care implică marketing, ofertare, vânzări, distribuţie, juridic etc. Mai mult, în epoca digitală, marcată de web 2.0 şi social media, relaţiile cu clienţii sunt sarcina întregii organizații şi nu a unui singur departament.

Citeste mai mult
Excel în business: mărul mai mic sau nimic?

Excel în business: mărul mai mic sau nimic?

Peste 60% dintre companiile mici şi medii îşi păstrează datele în fişiere Excel, în mai multe, de obicei prea multe, astfel de fişiere. Nu aş vrea să mă înţelegeţi greşit, excelul este un instrument ok şi este mai bun decât agenda clasică, dar este timpul să înţelegem că există alternative mai bune şi că nu mai trebuie să ne mulţumim cu mărul mai mic.

Citeste mai mult