De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro
5 argumente solide pentru care un agent de vanzări are nevoie de un sistem CRM

5 argumente solide pentru care un agent de vanzări are nevoie de un sistem CRM

Obiectivele unei companii nu sunt întotdeauna aceleași cu obiectivele unui angajat de la vânzări. 67% dintre aceștia nu își ating target-ul. Printre motive se află și lipsa unei solutii coerente de gestiune a relațiilor cu clientii, care să-i ajute sa fie mai eficienti, să castige timp și să vândă mai bine.

Citeste mai mult
CRM pentru dealeri auto. Functionalitati si beneficii

CRM pentru dealeri auto. Functionalitati si beneficii

Pentru un dealer auto, CRM-ul este un instrument foarte puternic în livrarea unui serviciu complet şi de calitate către clienţi. O soluţie precum CAS CRM, implementat de Synergizer Business Solutions, oferă oportunităţi de creştere a eficienţei, indiferent dacă vorbim de vânzări automobile, vânzări piese de schimb sau service. Mai mult, contribuie la crearea unei imagini solide şi de încredere, un diferenţiator major pe o piaţă intens concurenţiala.

Citeste mai mult
Cum te poţi baza pe CRM în respectarea normelor GDPR

Cum te poţi baza pe CRM în respectarea normelor GDPR

Mai mulţi clienţi şi prospecţi ne-au întrebat în ultimele luni despre cum se pot baza pe CRM în respectarea normelor GDPR (Regulamentul General de Protecţie a Datelor Personale) care intră în vigoare din mai 2018. Răspunsul este simplu: demersul de adoptare a GDRP este practic imposibil fără ajutorul unui sistem CRM profesional. Mai mult, CAS CRM implementat de Synergizer Business Solutions integrează la nivel de design elemente de confidenţialitate şi securitate, deoarece legislaţia germană cu privire la protecţia datelor personale a fost extrem de riguroasă şi înainte de apariţia GDPR.

Citeste mai mult
Vrei să ai o experienţă Google la căutările în CRM?

Vrei să ai o experienţă Google la căutările în CRM?

Un angajat cu munca de birou petrece cam 2 ore pe zi căutând informaţii, o oră şi jumătate în întâlniri şi discuţii, 1-2 ore citind şi trimiţând e-mailuri şi o altă oră planificând diverse activităţi. Pentru căutarea informaţiilor, CAS genesis World implementat de Synergizer aduce o abordare diferită prin funcţia Smart Search. În toate proiectele, clienţii noştri au raportat câştig de timp, ceea ce se poate uşor traduce în bani, dacă face o corelare între orele câştigate şi tariful orar al unui angajat.

Citeste mai mult
Analize de business si raportare in CRM. Presupuneri sau informatii detaliate?

Analize de business si raportare in CRM. Presupuneri sau informatii detaliate?

Dacă un medic are nevoie de analize sau radiografii pentru a pune diagnosticul corect, pe ce se bazeaza un om de afaceri atunci când doreşte să facă lucrurile să meargă mai bine? Intuitie si presupuneri sau informatii detaliate? Începutul de an este cea mai potrivită perioada pentru analize retrospective, însă în lipsa informațiilor acestea devin consumatoare de timp. Situația poate fi evitată prin utilizarea unui sistem performant, precum CAS CRM implementat de Synergizer, care oferă rapoarte coerente asupra celor mai diverse aspecte ale activităţii unei companii.

Citeste mai mult
https://www.high-endrolex.com/45https://www.high-endrolex.com/45