De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro
CRM pentru dealeri de auto rulate. Secretul succesului de piață

CRM pentru dealeri de auto rulate. Secretul succesului de piață

Concurența este acerbă pe piața de auto rulate, doar în București activand 30-40 de companii. Pentru succesul acestei activități, dincolo de calitatea maşinilor vândute contează foarte mult imaginea, încrederea şi promptitudinea. Aceste aspecte pot face diferenţa între firmele câştigătoare şi cele care vor închide porţile în următorii ani.

Citeste mai mult
8 beneficii cheie pentru reprezentanţii medicali, asigurate de Synergizer

8 beneficii cheie pentru reprezentanţii medicali, asigurate de Synergizer

Companiile din industria farmaceutică (producători, importatori și distribuitori) au luat foarte în serios tehnologia şi au fost printre primele care au adoptat soluţii CRM profesionale. Aceasta s-a întâmplat însă cu 10 ani în urmă, iar majoritatea folosesc în mod curent platforme învechite care nu mai ţin pasul cu cele mai recente inovaţii din domeniul aplicaţiilor CRM.

Citeste mai mult
Ajută oamenii să lucreze în echipă, cu un sistem CRM prietenos

Ajută oamenii să lucreze în echipă, cu un sistem CRM prietenos

4+1, 7+1..nu contează câți sunteți în echipă, contează să trageți în aceeași direcție și cu același ritm. Finalizarea unei tranzacţii şi mulţumirea unui client sunt rezultatul unui efort comun, care implică marketing, ofertare, vânzări, distribuţie, juridic etc. Mai mult, în epoca digitală, marcată de web 2.0 şi social media, relaţiile cu clienţii sunt sarcina întregii organizații şi nu a unui singur departament.

Citeste mai mult
5 argumente solide pentru care un agent de vanzări are nevoie de un sistem CRM

5 argumente solide pentru care un agent de vanzări are nevoie de un sistem CRM

Obiectivele unei companii nu sunt întotdeauna aceleași cu obiectivele unui angajat de la vânzări. 67% dintre aceștia nu își ating target-ul. Printre motive se află și lipsa unei solutii coerente de gestiune a relațiilor cu clientii, care să-i ajute sa fie mai eficienti, să castige timp și să vândă mai bine.

Citeste mai mult
5 măsuri esențiale ca să accelerezi vânzările pe final de an

5 măsuri esențiale ca să accelerezi vânzările pe final de an

Finalul de an poate aduce oportunităţi nesperate de vânzare, pe fondul unor cozi de buget rămase la unii clienţi, a dorinţei de a creşte nivelul investițiilor şi a reduce impozitele aferente în cazul altora, sau în cazul B2C a creşterii generale cumpărăturilor. In toate aceste situaţii, propuneri si oferte rămase la stadiul de evaluare pot intra rapid în procesul de aprobare, iar decizia de achiziție sa fie luată rapid. Cum poţi însă accelera acest proces si de ce utilizarea unui CRM iţi va creste şansele de succes?

Citeste mai mult