De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro

5 argumente solide pentru care un agent de vanzări are nevoie de un sistem CRM

5 argumente solide pentru care un agent de vanzări are nevoie de un sistem CRM

Lipsa de entuziasm a oamenilor de vânzări este principala frână în utilizarea unui sistem CRM. Uneori, pe fondul unei implicări reduse din partea factorilor de decizie, lipsa de entuziasm se transformă în opoziţie. Realitatea arată că obiectivele unei companii nu sunt întotdeauna aceleaşi cu obiectivele unui angajat de la vânzări. Conform analizelor, în topul motivelor pentru care companiile apelează la un sistem CRM se află: îmbunătăţirea serviciilor oferite clienţilor, accelerarea ciclului de vânzare, creşterea numărului de lead-uri, generarea de business nou, retenţia clienţilor etc. Aceste obiective, regăsite cu precădere la nivel managerial, nu reflectă însă motivaţia angajaţilor. Pentru a înţelege perspectiva acestora ar trebui să avem în vedere că 67% dintre angajaţii din vânzări nu îşi ating targetul (un studiu realizat de compania Altify) dar şi că 87% cred că CRM-ul este dorit de şefi pentru a controla mai bine activitatea.

Până la urma ce-şi doresc oamenii de vânzări.... şi cum îi poate ajuta CAS CRM implementat de Synergizer să-şi atingă aceste obiective?

  • Să gestioneze mai simplu leadurile şi oportunităţile. Tratarea lead-urilor şi oportunităților reprezintă secretul în vânzări şi calea către succes. CAS genesysWorld captează o mulţime de informaţii despre prospecţi şi clienţi şi le organizează după o structură bine definită în companie. Oferă un mod unic de a urmări parcursul unui client de la primul contact până la încheierea relaţiei. Astfel un vânzător ştie să ofere fiecărui client atenţie necesară în funcţie de etapa în care se afla şi potenţialul pe care îl are: informaţii unui contact iniţial, oferte detaliate unui lead calificat, deschidere şi negociere unei oportunităţi. CAS CRM permite inclusiv căutarea şi ierarhizarea oportunităţilor pentru că efortul să fie alocat tranzacţiilor cu cele mai mari şanse de închidere. Soluţia oferă un suport inteligent şi generează recomandări de interacţiune: apel, vizită, răspuns la mesaj etc. Soluţia permite derularea de analize SWOT la nivel de oportunitate pentru a identifica clienţii cu cei mai mare potenţial.
  • Să facă mai uşor follow-up. CAS CRM permite crearea unor rutine automate, fie că este vorba despre notificări atunci când se situaţia unui client de schimba (ieşirea unui produs din garanţie, încetarea unui contract de service, achiziţia unui anume produs etc) sau de expedierea unor raspunsuri automate la anumite interacţiuni (deschiderea unei oferte, descărcarea unui document etc). Soluţia este extrem de flexibilă, iar utilizatorii își pot crea propriile reguli şi automatizări. Complementar, companiilor pot utiliza SynMA, soluţia de Marketing Automation dezvoltată de Synergizer pentru CAS CRM. Reacţia clienților la diverse forme de interacţiune (e-mail, apeluri, newsletter) va fi captată de aplicaţia, iar răspunsul potrivit va fi expediat automat. Vânzătorii intervin atunci când clientul depăşeşte un nivel de interes şi astfel se vor concentra doar pe cele mai relevante oportunităţi.
  • Să-şi organizeze mai bine activitatea. Agenda oricărui vânzător este încărcată, atât cu sarcinile proprii cât şi cu cele alocate de colegi şi şefi. CAS CRM implementat de Synergizer ajuta nu doar la organziarea agendei zilnice, dar face ordine şi în documente, pe care le clasifică şi le aloca în funcţie de clienţi său proiect. Se integrează cu Outlook şi iCalendar, iar activitatea este prezentată într-o manieră grafică, intuita, simplu de înţeles şi organizat. CAS CRM ajuta vânzătorii să nu uite task-urile dar şi să-şi organizeze mai bine vizitele la clienţi cu ajutorul geolocalizarii.
Pentru cei cu activitate intensă de teren, utili de citiţi şi articolul: ”Geolocalizare si Geomarketing, cum ajută harta în relațiile cu clienții”
 
  • Să câştige timp. Birocraţia este principala temere a oamenilor de vânzări. CAS CRM le permite însă să-şi gestioneze toate documentele centralizat, indiferent dacă sunt oferte, contracte, documentaţie etc. Fiecare utilizator are la dispoziţie numeroase şabloane predefinite pentru corespondenţă, cărora le poate adăuga rapid o notă personală în funcţie de clienţi sau destinatar. Facilităţile de drag-and-drop permit mutarea facilă a documentelor şi alocarea automată la dosarul unui client. Cu SmartSearch, motorul de căutare similar Google, informațiile sunt identificate instant, iar timpii morţi eliminaţi.
Despre SmartSearch avem o prezentare mai amplă în articolul: ”Vrei să ai o experiență Google la cautările în CRM?”
 
  •  Să fie independenți faţă de birou. CAS CRM implementat de Synergizer înseamnă mobilitate extremă. Soluţia este disponibilă pentru orice platforma mobile (iOS, Android, Windows şi chiar BlackBerry, ) dar poate fi accesată la fel de eficient şi din browser. Functionalitățile sunt similare versiunii desktop, iar meniul radial este o inovaţie de top. Utilizatorii au acces la aceleaşi informaţii despre clienţi, indiferent dacă sunt la birou sau pe teren. Datele preluate în regim mobil sunt sincronizate automat.

Dacă doriți să oferiţi echipei de vânzări o soluţie puternică, ca să-şi deruleze activitatea mai repede şi mai uşor, contactaţi-ne chiar acum.

 

8 + 9 =
Trimite Mesaj