Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.
Mobile CRM vă permite să accesați sistemul dvs. CRM în orice moment. Deci, puteți sa aveti acces permanent la datele dumneavoastră despre clienti, precum și sa realizati diverse actiuni pentru clienți în timp ce suneti mobil sau în timp ce vizitati clienții dumneavoastră
CRM Demand este o solutie CRM pe care un furnizor o ofera prin internet pe baza principiului „platesti pe masura ce folosesti” (pay-as-you-go). Spre deosebire de CRM-ul clasic, clientul nu este nevoit sa cumpere hardware-ul si software-ul platind pretul intreg pentru acestea. Soluția CRM on-demand este găzduita într-un centru de date de înaltă securitate și este livrat on-line. Clientul poate utiliza această soluție pentru un preț lunar fix ( per utilizator ). Acest tip de soluție este deosebit de util pentru întreprinderile mici și mijlocii .
Reprezinta baza de date in care informatiile din sistemul operational sunt extrase intr-un format uniform. In consecinta, este foarte facil de accesat informatiile relevante pentru analize si raportare.
Cuprinde toate informatiile salvate despre un client. Solutiile CRM Solutions folosesc acest dosar pentru a afisa toate activitatile si informatiile disponibile in sistem pentru fiecare client in parte, de exemplu, se pot accesa convorbiri telefonice, corespondenta, programari, produsele achizitionate sau e-mailuri, etc.
E - business ( în contextul internațional, de asemenea, frecvent scris ca " eBusiness " ) desemnează includerea și aplicarea tehnologiilor informației digitale în procesele de afaceri ale unei companii. Vânzările de produse și servicii prin Internet ( așa - numitul " E-commerce”), de asemenea intră în componența activităților eBusiness, la fel ca siactivitatile de marketing si promovare online. În ultimii ani, eBusiness a continuat să câștige în importanță. Atat de mult incat acum este uzual sa vedem la nivelurile superioare de management faptul ca se incorporeaza in strategia de afaceri canale de comunicare digitale. Ca o consecinta a acestui fapt, este un lucru obisnuit sa vedeti toate componentele de tip eBusiness in aproape toate domeniile de afaceri si in procesele companiilor. De exemplu, integrarea Internetului și a noilor tehnologii în procesele de afaceri existente oferă companiilor un avantaj mare, pentru ca se poate ajunge la grupurile țintă rapid și cu ușurință, oferindu-le asistență clienților și service indiferent de constrângerile geografice . CRM and eBusiness CRM-ul joaca un rol important in marketing. Acest lucru este valabil pentru zonele de business care intră sub incidența eBusiness. Aici, de asemenea, teoriile despre fidelizarea clienților sunt la fel de valabile ca in marketingul clasic: clienții trebuie să fie informati corect, abordati profesional si implicati emotional pentru a creste ;oialitatea pe termen lung a companiei. Acesta este in mod particular si cazul cu domeniul eCommerce unde competitia este acerba si pentru a te mentine inaintea competitorilor trebuie sa te asiguri ca clientii sunt mai mult decat multumiti. Furnizorii de eCommerce care folosesc sistemele de CRM pentru a afla care sunt cu adevarat dorințele și cerințele clienților lor, se bucura de beneficiile unui avantaj competitiv clar. Internetul este un mijloc deosebit de bun pentru colectarea de informații cu privire la clientii dvs., fără a fi nevoie să investească sume mari de bani sau timp, și cel mai bun din toate, datele pe care le colectează pot fi reunite și prelucrate în soluția CRM.
Planificarea resurselor întreprinderii, sau ERP pe scurt, este planificarea și gestionarea resurselor într-o companie. Sistemele ERP sunt aplicații software care suportă aceste procese. Acest tip de soft este utilizat pentru a administra, monitoriza și evalua operațiunile de afaceri cu administrarea, resursele umane, contabilitatea, logistica, salarizare, vanzari, marketing, și producție. Sistemul ERP și CRM pot fi conectate printr-o interfață .
Se refera la aptitudinea de a depasi toate asteptarile clientului in orice moment.
Folosind o funcție de căutare, puteți căuta și găsi una sau mai multe înregistrări din datele stocate, cu ajutorul unor criterii de căutare. Puteți reduce cantitatea de efort și timp investit în căutarea prin aplicarea criteriilor de cautare detaliate .
Gestiunea clientilor este un sinonim cu Managementul Relatiilor cu Clientii (CRM) si acopera mai multi termeni: este asociat cu castigarea de clienti noi, Customer Care (atentia/grija fara de clienti), loialitatea clientilor (clienti deja existenti), dar si recuperarea clientilor (recastigarea clientilor pierduti).
Un intranet este o rețea de calculatoare privată. In mod normal, un intranet furnizeaza angajatilor unei companii o platforma penru informatii, comunicare si aplicatii bazate pe aceleasi tehnologii si aplicatii precum Internetul.
Aboneaza-te la newsletter pentru cele mai noi articole de business.