De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro
Intregrarea e-mail-ului
Cum acționează integrarea cu e-mail-ul ? Software-ul care utilizează o integrare cu e-mail-ul a fost proiectat pentru a se potrivi perfect cu programele operaționale existente de e -mail. Angajații pot crea în continuare mesaje de e -mail în programele lor de e -mail existente, cum ar fi Microsoft Outlook sau Thunderbird. In cazul softului CRM, intregrarea unui e-mail eficient este o functie esentiala. Acestea permit legarea rapida a e -mail-urilor primite și trimise pentru proiectele relevante, indiferent dacă mesajul a fost creat, sau nu, folosind programul normal de e-mail, sau direct în soluția CRM în sine. Alegerea programului pe care sa il foloseasca ii apartine fiecarui angajat, dar cooperarea intre departamente este mult usurata avand mesajele atasate dosarelor clientilor implicati. Avantajele companiei la intregrarea e-mailului Integrarea programelor clasice de e -mail în sistemele CRM, aduce o serie de avantaje evidente. Mesajele e-mail și atașamentele lor sunt înregistrate de către sistemul CRM automat, indiferent de locul în care au fost create. Acest lucru înseamnă ca angajații nu trebuie să comute între diferite aplicații pentru a reuni diverse fișiere și informații pentru un proiect. Toate contactele, activitatea clienților și acordurile cu clientul sunt grupate împreună într-un istoric. În cutia poștală, puteți accesa informații CRM cuprinzătoare cu privire la expeditor și proiectul asociat la simpla apăsare a unui buton. Utilizatorii pot prelua ultimele informatii cu ușurință, pot crea fișiere, link-uri și note, precum și atașamente de arhivă și mult, mult mai mult. Cooperarea între diferiti angajați se face mult mai ușor prin integrarea unei soluții CRM în cadrul programelor de e -mail utilizate în prezent. Punctul central de acțiune îl face ușor pentru a partaja informațiile despre clienți în cadrul companiei. Noi contacte pot fi create cu ușurință cu un singur click, folosind integrarea e-mail în sistemul CRM. Iar transferul automat direct de la semnatura de e -mail economisește timp atunci când se creează un contact și garantează că toate detaliile au fost transferate corect. De ce sa folositi un e-mail intregrat in compania dumneavoastra? • Eficientia proceselor companiei • O comunicare de succes pe mai multe canale • Acces centralizat la informații, toate fișierele, e -mail-uri și mesaje arhivate • Angajatii sunt intodeauna tinuti la curent • Accesul profesional, rapid si facil printr-o interfata completa • Programul de e-mail este la fel ceea ce inseamna ca nu se pierde timp pentru invatarea unui nou program.
Legatura (link)
O legătură este o conexiune între două sau mai multe date de acelsi tip sau de tipuri diferite. Într -o soluție CRM, legăturile permit un acces mai rapid la detalii între înregistrările de date care sunt conectate între ele .
Loialitatea Clientilor
A vorbi despre loialitate relativ la un client implica transformarea clientilor in clienti fideli. Clientii fideli se intorc intotdeauna la compania preferata si loialitatea fata de acea companie ii determina sa nu schimbe marca sau furnizorul. Loialitatea clientului este extrem de importanta pentru companii deoarece clientii fideli repezinta o sursa previzibila de venituri care pot reduce costurile in achizitionarea de noi clienti prin reducerea cheltuielilor pentru promovare si marketing. Loialitatea clientului obtinuta prin satisfacerea cerintelor si prin intermediul unui CRM Un client nesatisfacut de un furnizor sau un produs este improbabil sa revina la acelasi frunizor pentru a alege un alt produs. Cu cat clientul este mai multumit, cu atat mai mare posibilitatea ca acesta sa opteze pentru acelasi produs si furnizor in viitor. Unul dintre pilonii principali ai sistemului CRM este de a imbunatati loialitatea clientilor. CRM ofera o platforma pentru formularea de strategii si tehnici care sa faciliteze implicarea mai indeaproape a clientilor alaturi de companie. Masuri suplimentare de crestere a loialitatii clientilor O componenta a CRM si a strategiei de obtinere a loialitatii clientilor include de multe ori un stimulent pentru a retine clientii aproape de companie. Aceste masuri includ de exemplu: programe bonus, carduri de loialitate, precum si caduri payback. Cardurile pentru clienti au un avantaj suplimentar, deoarece pot fi folosite in acumularea de informatii importante in preferintele achizitiilor fiecarui client. Datele acumulate sunt un aspect cheie pentru un CRM eficient, aceste date putand fi administrate, evaluate si folosite in consecinta pentru cresterea veniturilor. Mai mult, companiile au optiunea de a folosi chestionare pentru a afla preferintele clientilor si pentru a detecta cum sa actioneze in obtinerea loialitatii clientului respectiv. Sistemul CRM poate prelua datele si le poate folosi pentru a indica ce masuri se pot lua pentru a imbunatati relatiile cu clientii.
Management-ul Documentelor – DMS (Document Management System)
Reprezinta stocarea, urmarirea si gestionarea de documente electronice. Un sistem de management al documentelor reduce cantitatea de hartie folosita, timpul precum si spatiul necesar arhivarii acestora. Majoritatea solutiilor CRM contin un sistem de management al documentelor (DMS).
Managementul campaniilor de marketing
Managementul campaniilor si planificarea campaniilor joaca un rol central in marketing, clientilor trebuie trimise informatiile corecte adaptate nevoilor lor, in stilul de comunicare potrivit si prin canalul de comunicare potrivit la momentul potrivit. Cerintele/nevoile clientilor sunt in centrul procesului campaniei. In consecinta managementul campaniei joaca un rol important in CRM. Procesul de campanie este format din trei faze centrale: planificare, gestionare/executie si analiza. Managementul campaniilor in practica Pentru a planifica o campanie trebuie luate in considerare si analizate toate informatiile existente asociate clientului. Aceasta include contactele in vanzari, service, eCommerce si alte canale relevante. Si cu ajutorul unui sistem CRM si de analiza manageriala puteti aduna informatii despre clienti si le puteti utiliza pentru a obtine anumite informatii utile pentru promovare, cum ar fi: e-mailuri directe, telemarketing sau campanii de scrisori. Solutii software speciale pentru gestionarea campaniilor de marketing Solutiile software individuale sau sistemele pentru managementul campaniilor va ajuta sa planificati, sa gestionati si sa evaluati campaniile in compania dumneavoastra. Toate datele clientilor vor fi in solutia software de unde pot fi utilizate rapid, facand astfel planificarea campaniei mult mai eficienta. Instrumentele de analiza va ajuta sa gestionati si sa controlati campaniile curente si capacitatile de raportare va ajuta sa evaluati/analizati rezultatele campaniilor. Solutia CRM va ofera suport in toate activitatile de marketing si faptul ca toate datele vor fi intr-o singura baza de date este un mare avantaj. Astfel toti angajatii dumneavoastra pot accesa informatiile necesare, pot vedea clar urmatorul task si pot reactiona in consecinta sau pot face ajustari.
Managementul de proiect
Managementul de proiect este disciplina de planificare, organizare și gestionare a resurselor care să ducă la finalizarea cu succes a obiectivelor unui proiect folosind o metodologie și instrumentele adecvate. Programele software devin mai importante cu cat infrastructura companiei si proiectele sunt mai complexe si implica mai multi angajati. Managementul de proiect este o funcție de bază a unei soluții CRM profesioniste.
Managementul informatiei
Managementul informatiei este colectarea și gestionarea informațiilor din una sau mai multe surse și distribuirea acestor informații către una sau mai multe segmente de public. Acest lucru ii implică pe cei care au interes sau un drept la aceste informații. Managementul înseamnă organizarea și controlul asupra structurii, prelucrarea și furnizarea de informații (sursa : Wikipedia). Companiile sunt mai în măsură să stabilească și sustine relații profitabile cu clienții atunci când acestea au o mai bună înțelegere a ceea ce doresc și au nevoie clientii lor. Un sistem CRM oferă utilizatorilor acces instantaneu la informații corecte și în acest sens sprijină obiectivele strategice de business, precum și procesele de afaceri.
Managementul Leadurilor
Lead management reprezinta toate activitațile, măsurile aplicate în vânzări pentru a transforma potențialii clienți în clienți reali.
Marketing
Marketingul cuprinde toate actiunile realizate pentru a dezvolta un produs sau serviciu, crește popularitatea și ajuta vânzările sale.
Marketing direct
Reprezinta o forma de promovare prin care o companie comunica direct cu fiecare individ sau potential client.Marketing-ul direct implica folosirea diferitelor tehnici de comunicare, precum e-mail, telefon, scrisori, care permit companiei sa contacteze fiecare client direct.

Demo CRM

Incearca gratuit CAS CRM

Newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru cele mai noi articole de business.

https://www.high-endrolex.com/45https://www.high-endrolex.com/45