De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro
Software-ul ca serviciu- SaaS
Software-ul ca serviciu (SaaS) este un software care este furnizat clienților prin Internet folosind un model pay-as - you-go ( platesti pe masura ce consumi). Vânzătorul are grijă de hardware, securitate și intretinere. În loc de a achiziționa o licență, un utilizator va plati o taxa lunara - similar cu un contract de închiriere. Software-ul ca un soluție de servicii este o optiune foarte scalabile. Furnizorii sunt în măsură să răspundă rapid la cerințele clienților, deoarece software-ul este găzduit central. Când folosiți o soluție de " software - as-a -Service " ( SaaS ), niciun software ( programe de calculator ) nu sunt instalate local pe computerul dvs. În schimb, utilizatorul accesează software-ul on-line, prin intermediul browser-ul lor de internet. Furnizorul de software poartă întreaga responsabilitate pentru infrastructură, hardware, măsurile de securitate necesare și funcționarea generală buna a software-ului. Și în loc de a achizitiona o licență de software scump, utilizatorul SaaS, are de plata in mod normal doar o mică taxă lunară pentru a utilizarea solutiei SaaS - acesta este comparabila cu o taxă de închiriere.
Solutie CRM
Solutia CRM (de asemenea cunoscut ca si CRM System sau CRM Software) este o aplicatie software sau o solutie software care ofera o solutie standard tuturor departamentelor unei companii. Aceasta include adesea aplicatii din marketing, vanzari, service sau alte domenii relevante unde se pune accentul pe client. De asemenea, solutia CRM poate fi integrata cu solutia ERP printr-o interfata speciala. Pentru ca solutia CRM sa funtioneze eficient, contactele trebuiesc intretinute corespunzator, acest lucru fiind vital pentru a asigura o relatie profesionala cu clientii, dar si loialitatea acestora. Functionalitatile unei solutii CRM In plus fata de datele clientilor (cum ar fi adresele si alte date de contact), se mai pot administra si documentele clientilor. Istoricul, mesajele, tranzactiile anterioare cu respectivii clienti. De asemenea se pot administra comenzi complete, inclusiv oferte si contracte, confirmari de livrare si facturare. CRM Solutions poate fi folosit nu numai in mentinerea contactului cu clientii dar si pentru organizarea tuturor proiectelor interne. Aceasta poate include si timpul si performanta inregistrarilor, dar si administrarea zilelor libere si sarbatorilor. Informatii suplimentare despre proiecte pot fi obtinute si prin urmarirea statusurilor proiectelor si evaluarilor. Avantajele folosirii solutiilor CRM Angajatii au acces la datele clientilor permanent si indiferent de departamentul in care se afla, deoarece datele sunt stocate intr-o baza centrala. Accesarea usoara si sistemul managementului de contacte face posibila modificarea rapida si facila care garanteaza, de asemenea, un nivel inalt de calitate al datelor stocate.
Solutii colaborative (groupware)
Groupware, de asemenea, cunoscut sub numele de solutie colaborativa, este suportul de lucru cand este nevoie de cooperare intre colegi, dar si intre colaboratori externi. Acest software ajuta utilizatorii sa distribuie informatii diverse pe o o platforma pe care lucreaza impreuna. Solutia colaborativa cuprinde în mod normal diverse functionalitati: e-mail, un calendar de grup, capabilități de management al task-urilor, un sistem de management al documentelor, care permite accesul partajat la documente, precum și software-ul de monitorizare a fluxurilor de lucru și coordonarea și urmărirea proiectelor în curs de desfășurare.
Solutii de industrie
Solutiile software de industrie reprezinta o ramură de activitate care cuprinde soluții personalizate și funcții care sunt specifice unor segmente de piață, cum ar fi soluții CRM pentru cercetare, industria auto sau pentru tehnologia informației. Opusul pentru solutia de industrie este cunoscut ca un soft universal sau generic care poate fi utilizat de catre orice companie.
Specialist CRM
Aceasta este o companie care se bazeaza pe o cunoastere aprofundata, calificare si experienta in managementul relatiilor cu clientii si dezvolta si/sau implementeaza solutii CRM. Aceste solutii, in care specialistii CRM au inclus toate cunostiintele si expertiza lor, pot fi folosite de companii client pentru a stabili si sustine relatii de buna calitate si de succes cu clientii, pentru imbunatatirea folosirii imformatiilor in companie si pentru cresterea eficientei.
Suport clienti (Helpdesk)
Un modul de suport clienti (helpdesk) este responsabil pentru raspunsul la cererile de orice tip ale clientiilor. Suportul optim, eficient si profitabil poate fi asigurat prin intermediul unei solutii software, in completarea e -mail-urilor sai telefoanelor.
Vanzare asistata de calculator
Termenul „vanzare asistata” presupune utilizarea unor instrumente si metode bazate pe calculator pentru a optimiza procesele de vanzare si pentru a creste vanzarile. Suportul de vanzari este o componenta centrla a CRM-ului si ar trebui utilizata in toate domeniile de vanzari. De la dobandirea de clienti noi la procesarea cererilor clientilor existenti. Motivația de bază din spatele suportului de vânzări este îmbunătățirea eficienței proceselor de vânzare, pentru a crește calitatea serviciilor și a vinde mai mult de propriile produse și servicii. Inima suportului de vanzari este baza de date unica Elementul central al oricarui suport de vanzari este o baza de date actualizata si bine gestionata care contine toate datele clientilor stocate intr-un format clar. Aceasta baza de date poarte fi folosita de catre echipele de vanzari si marketing, inainte, in timpul si dupa contactul cu clientul si actualizata in permanenta cu informatii noi. Software-ul profesional pentru suportul in vanzare creste eficienta pe mai multe nivele: face documentatia mai usor accesibila, permite crearea profilului clientului, precum si urmarirea oportunitatilor si crearea de previziuni in vazari si de analiza.
Vanzari
„Vânzărea” este definită ca suma deciziilor și sistemelor care sunt necesare pentru a pune un serviciu sau un produs la dispoziția clienților. În vânzări directe, companiile vând direct consumatorilor finali. In vânzări indirecte, producătorul vinde produsele sau serviciile lor consumatorilor finali prin intermediul altor persoane juridice sau independente din punct de vedere economic de vânzare. Sistemele CRM oferă o serie de funcții de vânzări care fac procesele de vanzare mai rapide oferind suport in automatizarea lor.
Verificarea de duplicate
Reprezinta o functie care determina daca un contact a fost duplicat sau apare in mai multe inregistrari in sistem, care pot avea mici diferente intre ele. Dupa verificare, duplicatele gasite pot fi combinate pentru a preveni pierderea de informatii. In plus, o verificare de duplicate in timpul intoducerii de noi date previne producerea de duplicate, deoarece se poate verifica daca un contact este deja in sistemul de date sau nu.

Demo CRM

Incearca gratuit CAS CRM

Newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru cele mai noi articole de business.

https://www.high-endrolex.com/45https://www.high-endrolex.com/45