De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro
Personalizare
Descrie procesul de adaptare al unui produs catre cerintele clientului. Acest proces transforma un software standard intr-un sofware personalizat.
Programarea intalnirilor
Prin utilizarea programarii puteti avea o vizualizare clara a intalnirilor actuale si viitoare. Un sistem CRM optimizeaza programarea intalnirilor folosind multiple functii, cum ar fi functia pentru verificarea suprapunerilor atunci cand se creaza o intalnire pentru mai multi angajati.
Protectia Datelor
Este definita prin protejarea utilizatorului impotriva folosirii gresite a datelor procesate. Utilizatorii de software CRM folosesc drepturi pentru definirea si accesarea datelor. Sistemele de control acces si securitate, mecanismele de definire a drepturilor de acces pentru fiecare utilizator sunt conforme cu legislata europeana si locala in vigoare.
Raportarea
Raportarea este definită ca mijloacele și informatiile pe care o companie le poate utiliza pentru a procesa și de a salva date în forme si structuri relevante.
Relatiile cu clientii
Relatia dintre companie si client este in centrul unui sistem CRM. Iar stabilirea si imbunatatirea acestor relatii este principalul obiectiv al CRM.
Service Clienti
Se refera la indeplinirea cerintelor clientului dupa ce au achizitionat un produs sau un serviciu. Acesta include reparatii sau rambursare, dar si sugestii sau noi produse. Un modul de tip Helpdesk sprijina activitatile departamentului Customer Service.
Sistemul CRM
Un Sistem CRM (sau un Software CRM) este o aplicatie sau un program software care furnizeaza un sistem coordonat catre toate departamentele companiei. Toate solutiile software individuale si disparate folosite in departamentele de Marketing, Vanzari, Suport Clienti si Call Center vor fi inlocuite cu un program complet si integrat care elimina duplicarea datelor si permite accesul imediat la informatiile necesare. Permite, de asemenea, stocarea si administrarea tuturor contactelor in mod central, ceea ce este esential pentru a mentine un nivel profesionist in managementul relatiilor cu clientii. Un sistem CRM profesional, cu adevarat integrat, este fundamental in implementarea cu succes a unor procese care sa sustina eficienta intr-o companie. De asemenea, un sistem CRM poate fi integrat cu alte tipuri de software, cum ar fi solutii ERP.
Social CRM
Social CRM definește modul în care o companie utilizează rețele sociale pentru comunicările sale cu clienții, angajații și așa mai departe. Scopul Social CRM este de a se apropia de oricine este interesat de oferta companiei și pentru a favoriza mai mult loialitatea clienților.
Software CRM
Software-ul CRM descrie un program de calculator ce sprijinia copaniile in numeroase domenii a managementului relatiilor cu clientii lor. Ca o regula, software-ul CRM este un software standarizat care este utilizat de catre toate departamentele din cadrul unei companii. De multe ori termenii „CRM soution” si „CRM system” sunt folosite ca sinonime ale CRM software. Continutul si functiile software-ului CRM Functia principala a software-ului CRM este gestionarea eficienta, imbogatirea datelor clientiilor si gestionarea lor eficienta. Bazele oicarui soft CRM sunt comaniile, persoanele de contact si detaliile de contact ale clientiilor dumneavoastra. În plus, alte date sunt salvate, cum ar fi istoria relatiei cu clientul, tipul si data interactiunilor cu clientii, documentele trimise clienților precum și comenzile și vânzările finalizate. Soluțiile CRM profesionale permit, de asemenea, utilizarea de template-uri pentru documente cum ar fi mesaje și scrisori formular pe care le puteți utiliza direct în sistemul dumneavoastră. Software-ul general CRM premite de asemenea intregarea cu software-ul standard de business cunoscut sub numele de ERP. Prin urmare, vă puteți planifica exact timpul, bani și alte resurse materiale în compania dumneavoastră. Beneficiile software-ul CRM pentru companii Implementarea softului standard CRM are o serie de avantaje pentru companii. Deoarece toate departamentele intr-o companie, cum ar fi departamentul vanzari, marketing, suport clienti si call center, acceseaza in acelasi timp datele despre client, cererile clientului, pot fi prelucrate mai rapid si mai eficient. Acest lucru crește satisfacția clienților și consolidează relația cu clientul. În plus, alte procese din companie se vor derula, de asemenea, mai eficient ca urmare a punerii în functiune a unui sistem software CRM profesional. De exemplu, apelurile repetate ale clientului nu vor mai declanșa un lanț de procese paralele și puteți comunica cu clientii cu ușurință, fără a pierde informații cheie sau fara a-i sili in mod repetat sa interactioneze cu diverse persoane. În plus, toate departamentele companiei pot beneficia de o soluție cross-company CRM, din cauza sinergiilor de date comune care apar între departamente. De exemplu, departamentul de marketing poate folosi datele de vânzări pentru a adapta campaniile de publicitate mai exact la cerințele grupurilor țintă.
Software individual
Software-ul individual desemnează o solutie software adaptata, care a fost particularizata pentru un client. Și astfel cum sugerează și numele, acest tip de software este special conceput în funcție de cerințele clientului și este opusul unei soluții software standard.

Demo CRM

Incearca gratuit CAS CRM

Newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru cele mai noi articole de business.

https://www.high-endrolex.com/45https://www.high-endrolex.com/45