Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.
Care este cel mai bun CRM? O intrebare greșită pentru ca „best CRM” ar putea fi prea scump, prea complex, lipsit de localizare şi suport etc...astfel încât deşi produsul este bun, proiectul să fie ratat complet. Pe scurt: nu ai nevoie de un Ferrari, ca să mergi zilnic în Pipera, cu 15 kmph viteza medie.
Citeste mai mult
Vrei să poţi pleca oricând în vacanță? Nimic mai simplu, procedează astfel încât să-ţi poţi derula activitatea de oriunde, la fel de eficient. Vei putea fi într-o vacanţă perpetuă, iar clienţii îşi vor da seama că nu eşti la birou, doar după pozele puse pe Facebook. Afla cum te ajuta CAS CRM sa ai o vacanta mult mai linistită.
Citeste mai mult
Germania rămâne un model de urmat pentru întreaga Europă din perspectiva productivităţii şi maturităţii modelelor de business. Gestiunea relaţiilor cu clienţii nu face excepţie, companiile, inclusiv cele mici, investesc mult şi acordă o atenţie mare implementărilor. Accentul se mută însă de la eficiența în vânzări la mobilitate, social CRM, confidenţialitate datelor, Internet of Things (IoT) etc.
Citeste mai mult
Invariabil, telefonul mobil devine principalul instrument de comunicare interpersonală şi de business. Apelurile de voce sunt însă prea invazive, iar e-mailul este prea mult afectat de spam și junk. Rata medie de deschidere a e-mailor este de 20%, iar pe Facebook, doar 12% din postari sunt citite. Pe de alta parte, 98% dintre SMS-uri sunt deschise. Ce concluzie tragem de aici? Lumea preferă SMS-ul. Cum îl poți însă folosi eficient în business?
Citeste mai mult
La finele lunii iunie, solutia CAS genesisWorld X9 devine disponibila comercial. Prin urmare, l-am rugat pe Mircea Prelipceanu, Head of Internaţional Sales să spună care sunt principalele functionalitati noi si de ce este necesar un astfel de upgrade.
Citeste mai mult